December 19, 2000
Eftersom vi just nu håller på att göra om recensionsavdelningen och artikel/guide-avdelningen undrar vi nu vad just du vill läsa om!
Har du ideer eller förslag på vad vi ska ta upp i våra artiklar och guider, skriv ett inlägg i forumet så ska vi försöka tillmötesgå så mycket som möjligt av förslagen!
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-04-23 05:49 ]
April 23, 2002
Jag vill läsa om: Hur man spelar in videofilm från videobandspelare till pc. Recensioner av de olika korten, helst analoga ,(de är inte så dyra )de olika kablarna, s-vhs,rca, scart adaptrar etc..vilka mjukvaruprogram som används och var man köper dem om man inte har visa kort,dom finns ju på nätet.Video till vcd kort sagt.Jag är nybörjare men inte helt rudis.
April 17, 2002
Cool annorlunda hårdvara som man kan läsa om och känna i hela kroppen att man måste ha,
Nu vet jag inte hur mycket sådant som finns men om det finns, skriv gärna om det.
Med coola annourlunda hårdvara menar jag saker som numerpresenatatörer, nya control-enheter som Belkins Nostromo, termometer och annat cool man kan koppla till datorn. Viktigast är att det är produkter som finns att köpa,(även om det är krångligt och dyrt) inte byggsattser som man skall limma ihop.
Lampor, fläktar, borra hål i lådan och andra produkter som endast är byggsattser och de facto då helt obrukbara för oss utan el- teknisk-hanteverkar-byggnads-utbildning har vi sett nog av, tack.
June 1, 2001
Jag vill läsa om skillnader mellan tex amd och Intel. tex vilken som är mest kompatiblem på markanaden, vilken som hänger sig mest, och ur aspect som vilken genererar mest värme = tystast?.
Sen håller jag med tidigare inslag, BIOS guide. Även mer information Om olika Chipset som Ali, Via osv ..
June 18, 2001
On 2002-04-23 08:56, CyProx wrote:
Kan man inte skriva en guide om hur man gör DivX filmer ifrån DVD?
http://www.doom9.org, de har allt du kan tänkas behöva!
May 27, 2001
January 30, 2001
January 30, 2001
November 23, 2001
Guider/artiklar som har med ämnet moddning att göra. Linux-guider, Nätverks-guider. El-till-lan-guider. m.m. kort sagt, fler guider.... alla sorter, spelar nästan ingen roll, bara de e många å ofta
Chieftec DA-01B-D Svart Fulltower (Kung), EpoX 8KHA+, AMD Turbobird 1333@1517, M.Tec 512mb DDR, Hercules 3D Prophet 4500 64mb Kyro2 Tv-out, IBM Deskstar 60gb + Maxtor Diamondmax 40gb = 100gb, SbLive5.1.
[ Detta Inlägg ändrades av: evild0ro den 2002-04-23 15:02 ]
February 11, 2002
ha guider om hur man sätter upp en fil/spel/server i olika operativsystem (tänker mest på linux och windows 2000/xp (i xp/2000 så menar jag en filserver hdd/partion som läggs till på burken när man startar den) men gärna med ftp också. Kan själv allt av ovanstående men kan vara kul för dem som inte kan/vet hur man gör...
October 15, 2001
Jag vill gärna läsa lite vad och hur man ska göra om man vill köpa scsi kort och diskar..
hur man kopplar.. från billiga till lite dyrare system.
Kablar, scsi kort, diskar..
Vad man känar på att köra i Raid 0 mm..
Software och Hardware Raid.
mm.. allt om vad man kan tänka sig..
2 Guest(s)