September 11, 2001
Varför kan vi inte få säga vad vi tycker när ni stänger trådar. Ni säger att det blir onödiga diskutioner i forumet, men min fråga är -Är ni rädda för lite kritik? Vad gör det om folk får säga sin mening?
Jag förstår de flesta stängda trådarna, men det finns även en del oklara stängningar. Ni säger att man inte får prata om piratkopiering, men vad handlar då avi till vcd, bin till iso, bränna iso mm om, om inte piratkopiering???
Nu blir jag säkert bannad bara för att jag skriver så... och det bevisar ju ännumer om att ni är rädda för kritik...
June 17, 2001
Lite kritik är vi inte alls rädda för.
Såvida den är befogad och det ligger något i det ni vill ha sagt.
Men tycker du att vi har tagit bort/låst en tråd felaktigt så vill vi att du/ni tar det med Moderatorerna som har hand om just det forumet, skulle ni inte vara nöjda med svaren från Moderatorerna ger er, så ta någon av Administratörerna.
Tex Zennan, Iceman eller mig så ska vi se om vi kan hjälpa er med det inträffade.
Men som jag/vi har sagt många gånger tidigare, att dra en gränns är mycket svårt och ibland kan det få stå kvar vissa saker som du/ni kanske tycker ska bort och ibland så tas det bort saker som du/ni kanske tycker skulle ha varit kvar.
Och NEJ, vi skulle inte banna dig för att du har lite kritik mot oss! Finns ingen grunder till något sånt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 1, 2001
Tjenare
Jag förstår vad du menar. Det är inte alltid lätt att bestämma vart man ska dra gränsen för just den och den saken osv.
Om det gäller specifika saker som du/ni tycker är felaktiva så [email=aksel@nordichardware.com]maila[/email] gärna mig och tala om vad det handlar om, så ska jag ge bra svar på det hela.
Du/ni kan också kontakta den enskilde moderatorn om det skulle vara nåt du tycker denne har gjort fel. Annars är det jag som ansvarar för modereringen av forumen.
Mvh
2 Guest(s)