February 4, 2003
Varför får man inte diskutera wares, filmer mm här?
Får man överhuvud taget ställa denna frågan?...
Jag förstår att ni och vi vill hålla diskutionen på en vettig nivå, men att banna någon bara för att han frågar efter ett bra DVD-brännarprogram är väll ändå att ta i.
*Tråd flyttad*
/NH|Falcon
March 15, 2002
Kan bero på att det är olagligt? Vi vill ha ett forum som är helt fritt från allt warez snack och så är det bara. Står tydligt i relgerna för forumet att warez-snack inte är tillåtet. Den bannen du pratar om vet jag inget om men jag har mycket svårt att någon har blivit bannad bara pga av det.
September 23, 2002
Krax wrote: Varför får man inte diskutera wares, filmer mm här?
Får man överhuvud taget ställa denna frågan?...
Jag förstår att ni och vi vill hålla diskutionen på en vettig nivå, men att banna någon bara för att han frågar efter ett bra DVD-brännarprogram är väll ändå att ta i.
bloodman wrote: ja men om nån nu frågar om ett dvd brännar program eller liknande så skulle nästan alla göra så och det är omöjligt att säga om han har filmen eller inte.
Antar att ni syftar på denna tråden, som jag låste. https://www.nordichardware.se/.....hp?t=60802
Varken jag eller någon annan kan tycka att det finns något att diskutera vad det gäller den tråden. Den är klockren. Hade killen varit smart så hade han ställt frågan på ett annat sätt och då hade den fortfarande varit öppen.
September 23, 2002
Krax wrote: Fel av mig inte bannad bara att tråden blev låst...
Jag ville ha en diskution om vilka regler vi ha i forumet
Om du inte har läst reglerna, så ta en titt i min signatur.
Reglerna är tydliga, särskilt vad gäller warez snacket.
Ha en trevlig dag, nu ska jag iväg och hämta min nya Seagate. 👿
January 4, 2001
Okej, såhär ligger det till.
Nordichardware är ett registrerat företag. Hur tror du det skulle gå ifall vi höll på med olagligheter? Jo, då skulle det komma någon nisse i kostym och slipps och säga hejdå och vi hade blivigt tvugna att stänga ner vårat fina forum.
Är det verkligen värt det?
Vill ni snacka warez så finns många andra sidor till det.
Regler är regler, bara att följa.
1 Guest(s)