February 28, 2003
Smirnoff wrote: Vill du snacka modd samt sex så är swec någonting för dig.
Vill du snacka hårdvara och seriöst snack då är det nh.
För min del är det nh!
Att du har en livstidsbann på sweclockers har inget med saken att göra antar jag?
🙄
Att du blev reggad här samma månad som vi slängde ut dig har antagligen inget samband.
September 27, 2002
Smirnoff wrote: Vill du snacka modd samt sex så är swec någonting för dig.
För min del är det nh!
Tycker det inte skulle va så dumt med ett moddnings forum med, vill du inte läsa det så kan du ju blunda eller inte ens öpna den delen av forumet 😉
June 28, 2001
Mental wrote: [quote=Smirnoff]Vill du snacka modd samt sex så är swec någonting för dig.
För min del är det nh!
Att du har en livstidsbann på sweclockers har inget med saken att göra antar jag?
🙄
Att du blev reggad här samma månad som vi slängde ut dig har antagligen inget samband.
vem har inte en ban på swec då ?
själv fick jag 3 månader för att jag skrev Bla bla bla. och ingen admin svarar på mail heller.
topic: kanske inte är så dumt att göra en enskild Mod sektion när jag tänker efter.
skänk mig en kamera så kan jag bidra med hillbillymodz så det ryker om det.
July 11, 2002
Mental wrote: [quote=Smirnoff]Vill du snacka modd samt sex så är swec någonting för dig.
För min del är det nh!
🙄
Jag är samma person som blev bannad på swec.com
Hurså, saknar ni mig 8) ?
2 Guest(s)