December 21, 2005
Offlinenu på senare har jag märkt att Mean Machine här på NH brukar låsa ganska många trådar!
det tycker jag är väldigt bra jobbat av honom och han borde få beröm för sin prestation när han försöker hålla forumet rent 🙂
men det blir ändå ganska kladdigt med alla låstra trådar igentligen,skulle det inte bara gå att ta bort dom på något snabbt o smidigt sätt 🙂
både TS och NH´s köp o sälj del har blivit mycket bättre nu för tiden med hårdare regler vilket är bra,hoppas fler börjar följa reglerna nu bara 😎
February 12, 2003
OfflineJo, det är sant, det finns sätt att rensa undan trådarna på, ska överlägga lite med de lite högre hönsen om hur jag ska lösa det här, men det ska gå att ordna dem ur vägen.
Om man dock bara låser trådarna och sen kastar de åt tjottahejti kommer ju folk börja undra vars de tar vägen, så de mer eller mindre måste ligga kvar ett tag så folk förstår varför de försvinner, så en ny tråd inte kommer direkt igen, eftersom "den försvann".
Men det blir nog lite lugnare när vi kommer över allt läskigt såhär i början, och vi får folk att respektera reglerna till en början. Jag föredrar personligen en sida med en massa låsta trådar före en massa olåsta med massa offtopic-tjafs, men i framtiden försvinner förhoppningsvis både och. 🙂
December 21, 2005
Offlineok att man blir fundersam vart tråden tagit vägen kan jag nu förstå och det tänkte jag inte så mycket på innan.
men om vi nu säger att jag sålt min ipod 342gb till cspöjken14!11 så borde väl dom trådarna kunnas ta bort istellet för o låsas.
hoppas det blir så att folket försöker sköta sig bättre så småning om för den här tjänsten är faktiskt gratis så man ska ta vara på den!
September 27, 2002
OfflineMean Machine wrote: [quote=4fun]Skappa ett delforum där ni flyttar alla låstat trådar så slipper vi ha de liggande i forumet.
Coore wrote: Trådarna blir låsta och inte borttagna för att statuera ett exempel.
Att statuera exempel känns lite fel ändå. Tror inte många tänker till innan de skriver en tråd som blir låst. Framför allt tror jag inte folk reflekterar över "jag såg en tråd som var likande som blev låst förut". Därför tycker jag att statuera är fel tänk.
1 Guest(s)

Log In