April 1, 2001
nILGot wrote: JO då. jag tyckte det var roligt lilla krolle.. men vad "krävs" igentligen Iceman? räcker det med ett misstag lr? Bara nyfiken..
Menar du vad som krävs för att bli varnad/avstängd?
Det beror på omständigheterna helt, det är väl aldrig riktigt samma. Men alla kan ju göra ett misstag liksom, det är ju inte hela världen (oftast)
December 5, 2002
Iceman wrote: [quote=nILGot]JO då. jag tyckte det var roligt lilla krolle.. men vad "krävs" igentligen Iceman? räcker det med ett misstag lr? Bara nyfiken..
Menar du vad som krävs för att bli varnad/avstängd?
Det beror på omständigheterna helt, det är väl aldrig riktigt samma. Men alla kan ju göra ett misstag liksom, det är ju inte hela världen (oftast)
hehe, men du försöker väll inte uppmana honom nu till att bli avstängd? :bgrin:
September 12, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=nILGot]JO då. jag tyckte det var roligt lilla krolle.. men vad "krävs" igentligen Iceman? räcker det med ett misstag lr? Bara nyfiken..
hahahahhahahhahaha 8)
Jadu...
Du vet ju vad som gäller vid detta laget så det är bäst att hålla en låg profil nu.
Så testa inte gränserna igen...
June 4, 2001
Iceman wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Iceman] "Det beror på omständigheterna helt"
tex. hur många öl Iceman har druckit osv.
Här har vi en som har förstått 8)
Hmm hoppas nu att du har tagit lite när du såg den här tråden... en annan fråga varför är de här olika texterna som gick efter hur många inlägg man gjort borta.. typ newbee och sån där som stod under ditt namn..?
April 1, 2001
Se denna tråden för info om det.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=40980
November 16, 2002
hehe precis vad jag letat efter orka inte skrammla ihop en egen tråd om detta men vad finns det för statusar på medlemmarna egentligen asså har sett varnad medlem men inget mer det skulle ju va skoj om det fanns hedrad medlem lr nått annat skoj jue
hehe vad har bloodman och blue_moon gjort för att bli utnämda till NHs BAD boys 😀 😀 hehe
November 8, 2002
Metz wrote:
hehe vad har bloodman och blue_moon gjort för att bli utnämda till NHs BAD boys 😀 😀 hehe
farliga saker..... mkt farliga. 8)
edit: typ sånna här trådar.... https://www.nordichardware.se/.....ht=#274614
March 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: iceman dina 3dmark score suger...... 🙄 8)
Blue Moon:
Jag skulle nog passa mig lite =)
Iceman looks like a flower, but stings like a bee 😀
Och man ska inte reta nån som har så där mycket utrymme på sina diskar i datorn!
Aeg 😀
Oldschool member since 2002.
November 8, 2002
MegaGeekBoy wrote: [quote=Blue_Moon_]iceman dina 3dmark score suger...... 🙄 8)
Blue Moon:
Jag skulle nog passa mig lite =)
Iceman looks like a flower, but stings like a bee 😀
Och man ska inte reta nån som har så där mycket utrymme på sina diskar i datorn!
Aeg 😀
ähh han är tam som en gräshoppa i en tändsticksask
förstår inte hur han kan leva med så sugiga score..hmm... kanske kan the grasshopper svara? herregud!
så här kan man beskriva Icemans 3dmark score: 😀 😀 :bok: :z: :banghead:
April 1, 2001
Jag tycker inte att det suger som du uttrycker det, har sett massa som inte ens har 10k med liknande burk. Men hade jag velat skryta med hur hög 3DMark score har jag, så hade jag lagt alla pengar på snabb grafik, men det känns inte så användbart precis. HD utrymme är däremot väldigt användbart 🙂
1 Guest(s)