March 5, 2005
finns det nån tidsgräns när varningar försvinner eller finns den där i all evighet ?
har själv fått en för nästan ett år och har den kvar...kanske dags att införa ett system där man får en varning som är tidsbegränsad dvs om man sköter sig i 1 månad (eller 6) att den automatiskt tas bort.
Vad tycker ni ?
May 8, 2001
Tycker nog att varningar kan vara tidsbegränsade. Om det verkligen är något allvarligt så är det ju bättre att stänga av personen än att ge en livslång varning? Dessutom, hade det varit riktiga rötägg så hade de nog skitit i sina vaningar och skapat nya inloggningar. I samhället i övrigt så är det desstom mkt ovanligt med icke tidsbegränsade "straff". Kommer bara på livstids fängelse och viss psykvård. Kanske inte en perfekt jämförelse men det är nog bra att det finns ett ljus i slutet av tunneln. Ett par av de mest hjälpsamma (och duktiga) personerna på NH har dessutom varningar. Inte för att jag vet vad de har gjort med det vore synd att bli av med sådana medlemmar.
EDIT: Varningarna var visst redan tidsbegränsade... Bra!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
October 22, 2002
Delph1 wrote: Varningar utanför K&S gör vi en bedömning utefter situationen. Det är inte meningen att de ska sitta resten av livet 😉
Avstängningar är inte heller permanenta i alla fall, om än i många.
//Andreas
borde jag inte vara "Hedersmedlem", för att jag lidit så mycket under så lång tid?
November 27, 2003
Ebola wrote: Va just en som frågade varför jag har en varning.... det är knappt jag minns det själv nu!!
Tror jag varit medlem sen 2001 och varningen sitter fortfarande i! Känns som jag suttit av mitt straff 😛Kan ni vara vänliga att ta bort den?
Du var ju så nära att spräcka 40 månadersstrecket men OK då 😛
//Andreas
1 Guest(s)