June 23, 2002
Blaxxor wrote: [quote=macrus]Jag håller med dig.
Man vill ju hänga med svängarna också. 😛
Ja precis 🙂 Vart tog Hauk vägen ?
Han blev bannad för en film där en feminist pratar om att dem inte är tillräckligt uppskattade och så, så kommer en kille och stoppar nånting i henner mun.
July 22, 2003
macrus wrote: [quote=Blaxxor][quote=macrus]Jag håller med dig.
Man vill ju hänga med svängarna också. 😛
Ja precis 🙂 Vart tog Hauk vägen ?
Han blev bannad för en film där en feminist pratar om att dem inte är tillräckligt uppskattade och så, så kommer en kille och stoppar nånting i henner mun.
Jaha okej, då vet man det iaf. Undrar när nån Moderator kommer och säger vad dom tycker 🙄
July 22, 2003
Iceman wrote: Bara för att en medlem inte har visat sig på länge så behöver det ju inte betyda att den är bannad. Undrar ni varför någon inte visar sig så är det väl inte svårare än att kontakta den personen och fråga varför...
Men när det står att nån är Bannlyst, då är väl den personen bannad ? Eller har jag förstått det fel ? Det är ju dom personerna man vill veta varför dom blev bannade. Iaf jag. Är väldigt nyfiken av mig 🙂
January 23, 2002
Hur länge folk är bannade beror också till viss del på hur de beter sig när de blivit bannade.
Om du accepterar det och eventuellt pratar igenom med en moderator vad de gjort fel så hävs det nog rätt snart men om de reggar nya användare, får man inte, och drygar sig mot moderatorerna så kan det dröjja längre innan banningen hävs.
Men visst, tycker inte din idé är dålig Blaxxor.
June 23, 2002
bloodman wrote: egentligen är det inte eran ensak varför nån blir bannad, det är en sak mellan personen och moderatornerna här på NH, de behöver inte skriva ett skvatt om det till andra.
Nej men OM dem bli bannade, dem behöver kan inte skriva anledningen.
Men ibland så försvinner bara folk helt plötsligt, vore "kul" att få veta om dem blir bannade och så.
Så har man lite koll också.
January 4, 2001
bloodman wrote: egentligen är det inte eran ensak varför nån blir bannad, det är en sak mellan personen och moderatornerna här på NH, de behöver inte skriva ett skvatt om det till andra.
Precis.
Saknar ni någon är det bara att söka efter hans användarnamn så ser ni ifall personen i fråga är bannad.
1 Guest(s)