December 22, 2000
OfflineTjena Hej!
Brossan var och köpte lite dator tidningar häromdagen, jag var helt rast lös så jag tänkte att jag får läsa deras vidriga "Surf Tips". Men de visade sig att dem lyckade hitta världens bästa adress. Först så trodde jag att jag läste fel, men så tittade jag igen, å visst stod där "www.nordichardware.com Praktisk Prylguide".
Känndes hel konstigt att se en bild på denna hemsidan i en så känd tidning 😀
Så här stod de i tidningen:
"Ska du köpa nya tillbehör till datorn, eller kanske till och med våga dig på att lyfta på huven och trycka in ett kort eller två - då är de säkrast att läsa först. Och det kan du göra på denna svenska webplats om hårdvaror.
Innehållet är digert och tonen både entusiaistisk och kunnig, om än lite teknisk ibland. Fast de ligger förstås i ämnets natur. Här finns en köpguide för kompletta datorpaket, recensioner av nya komponenter, speltips, filbibliotek och ett forum för diskussion."
+ Omfattande och informativ
- Tekniskt språk
Känner mig faktiskt stolt när man ser sånt i tidningar, även om jag kanske inte tillför denna hemsidan något enormt mycket, men jag är ju i alla fall medlem 😀
Jo jag har också läst det där i PC för Alla! Det är som sagt var jävligt kul när man får lite uppskattning! 😀
9/10 i betyg är ju inte helt fel.. 
Tekniknörd som gillar att träna.
Ja nu är det bara TV reklam som fattas! 😀
Tnk om man hade fått det fixat bara någon gång.. SHIT va det hade kunnat ge mycket folk!! 
Hade varit roligare om NH blev omskrivna i t.ex. Datormagazinet istället, Pc för alla suger ordentligt!
typiskt dig Slass att komma med den bisstra saningen.. 🙁
Men det är i alla fall en bra början! 
F*n vad tufft... skall dra iväg ett mail till en riktigt datortidning (PC+ eller PC extra) och be dem ta med NH eller nåt....
Ja för f-n gör det!!
Vi skulle parat ihop det med en tävling där man var tvungen att regga sig i forumet för att få vara med! Så hade alla som kollat på sidan gåt med iforumet!! 😀
Ja det skulle man f-n ha gjort! 
Hitta strategiskt bra platser att sätta ut reklambladen på bara.. som utanför dataaffärer m.m.. 
1 Guest(s)

Log In