May 17, 2002
CasO wrote: aa det var fler folk innan, fler som postade oxå, men sedan 14is fenomenet döck up på NH, började de flesta tigrar att rymma från området...
jag har en känsla av att det inte är så stor fjortisinvation som vissa tror.
Dessa argument tycker jag talar emot att invationen är här:
1. Ni har blivit äldre och tycker iochmed det att folk som är yngre är idioter
2. NH har växer hela tiden, nytt folk kommer hit,
3 Många äldre får bättre saker för sig än att sitta på en nät-sajt och bubble, tex. jobb, familj mm.
4. Det är inne att tycka att nh har blivit mer fjortisaktigt. Bland de värsta fjortisavskyanhängarna finns de största fjortisarna.
dvs. Sluta hacka ned på de nya. Försök istället hjälpa dem utan att vara otrevliga. (självklart finns det undantag såson i tex. Viperpojken :bgrin:)
November 27, 2003
Krqagyzzz wrote: jag har en känsla av att det inte är så stor fjortisinvation som vissa tror.
Dessa argument tycker jag talar emot att invationen är här:1. Ni har blivit äldre och tycker iochmed det att folk som är yngre är idioter
2. NH har växer hela tiden, nytt folk kommer hit,
3 Många äldre får bättre saker för sig än att sitta på en nät-sajt och bubble, tex. jobb, familj mm.
4. Det är inne att tycka att nh har blivit mer fjortisaktigt. Bland de värsta fjortisavskyanhängarna finns de största fjortisarna.dvs. Sluta hacka ned på de nya. Försök istället hjälpa dem utan att vara otrevliga. (självklart finns det undantag såson i tex. Viperpojken :bgrin:)
Klockrent!
Dessutom är det sommar än så länge. Vänta tills hösten/vintern kommer så kommer nog de äldre in tillbaka så småningom 😉
//Andreas
2 Guest(s)