November 26, 2002
OfflineNär ska vi bli av med den där förb****de irriterande whoop ass!! burken? Man får tokfel av att ha den studsande i ögonvrån. Jag börjar bli duktigt trött på att behöva minska ner webfönstret varje gång jag besöker NH. Jag tror knappast jag är ensam om att vilja bli av med den. Ställ krav på vad reklamköpare får lägga upp på NH´s sida.
November 26, 2002
OfflineCtrl wrote: Tycker inte ni skall blockera reklamen, då det faktiskt är den som gör att NH finns kvar.
Jag håller med och jag har reklamen kvar. Men reklam som denna får även mig att fundera på att blockera reklamen. Om fler än jag gör det så lär dålig reklam som denna kosta NH mer än det betalar.
November 26, 2002
OfflineEfter lite mer irritationer på whoop ass!! så installerade jag Adblock plus! för Firefox och blockerade http://cl111.v4.adaction.se/ , på det sättet blev jag bara av med den förbenade burken, resten är kvar.
Ctrl: Nöjd med den lösningen? 
March 27, 2003
OfflineJag håller med Ctrl i grund och botten men det fungerar inte just nu...
Reklamen blir mer och mer resurskrävande samtidigt som Adobe har lyckats göra samma sak med Flash som med en simple PDF-läsare, allt blir segt som sirap. Har man då inte en dator av "top of the line"-modell så fungerar knappt NH.
Firefox, Adblock Plus samt FlashBlock, då kan man surfa igen...
December 17, 2005
OfflineVad gör det t.ex om jag blockar reklamen då jag aldrig klickar på länkarna? T.ex komplett länken är nästan alltid full av skit står kanske 2gb DDR2 MINNE 1995:- och sen när man klickar och kommer in till komplett så ligger priset på kanske 2999:- rätt så freaking irriterande, så jag orkar inte bli intresserad nå mer..
December 27, 2003
OfflineBjornstrom wrote: Vad gör det t.ex om jag blockar reklamen då jag aldrig klickar på länkarna? T.ex komplett länken är nästan alltid full av skit står kanske 2gb DDR2 MINNE 1995:- och sen när man klickar och kommer in till komplett så ligger priset på kanske 2999:- rätt så freaking irriterande, så jag orkar inte bli intresserad nå mer..
har aldrig tänk på det, men Du har helt rätt!
Just Nu:
Corsair 2GB DDR2 Value - 2.195:-
men klickar man på länkten kostar de 2.249:-
tycker jag är ganska oacceptabelt att NH tillåter sån där marknadsföring. stäm skiten ur komplett så har ni råd att driva sidan ett tag till /sarcasm
edit: för att blockera Flash-reklam (Whoop-Ass mfl.) rekomenderar jag Flashblock till Firefox. den blockerar automatiskt all jobbig reklam, och visar istället en "Flash" ikon/Play knapp, så man enkelt kan se det man vill
September 12, 2001
OfflineAdam wrote: Reklamen blir mer och mer resurskrävande samtidigt som Adobe har lyckats göra samma sak med Flash som med en simple PDF-läsare, allt blir segt som sirap. Har man då inte en dator av "top of the line"-modell så fungerar knappt NH.
Ja jag blir helt galen av ilska så fort jag tänker på Adobe.
Rövhattar ! :burn:
1 Guest(s)

Log In