March 20, 2003
Måste bara fråga.
Är det lag på att banna alla personer man inte tycker om eller får kritik ifrån??
Många såkallade forumsvakter(nej detta är inte ett personangrepp) verkar inte ha ngt bättre för sig än att jaga ngn ny stackars sate att banna.
Vitsen med ett forum är väl ändå att dela med sig av kunskaper och ha roligt.
Visst skriver vissa personer onödiga inlägg men är ni så stela att ni aldrig skrattat åt ngt av dem??? Är inte det viktigare än att leka polis??
Och om personer har så dåligt psyke att de börjar gråta och gömma sig under täcket pga ett skämt så bör de inte ha tillgång till det där spelet internet överhuvudtaget.
December 19, 2000
Pim_ wrote: Måste bara fråga.
Är det lag på att banna alla personer man inte tycker om eller får kritik ifrån??
Många såkallade forumsvakter(nej detta är inte ett personangrepp) verkar inte ha ngt bättre för sig än att jaga ngn ny stackars sate att banna.
Vitsen med ett forum är väl ändå att dela med sig av kunskaper och ha roligt.
Visst skriver vissa personer onödiga inlägg men är ni så stela att ni aldrig skrattat åt ngt av dem??? Är inte det viktigare än att leka polis??
Och om personer har så dåligt psyke att de börjar gråta och gömma sig under täcket pga ett skämt så bör de inte ha tillgång till det där spelet internet överhuvudtaget.
Det kan jag svara på. Vi letar efter konstruktiv kritik, vi har faktiskt en hel forumsavdelning till det. Vi vill ha kritik för att kunna göra verksamheten bättre hela tiden. Men i detta fallet var det solklart, ett regelbrott mot de regler som vi har i kanalen, följt av ett personangrepp. Det är självklart att inte heller detta forumet/vår kanal accepterar sådant. Jag kan hålla med om att just detta var ett gränsfall i reglerna, men börjar vi tulla på reglerna så kommer vi i slutändan inte kunna vara konsekventa. Vi måste dra gränsen någonstans.
Jag håller med dig om att ett forum är till för att dela med sig av sina kunskaper och ha roligt, men när det blir personangrepp eller personliga påhopp så delar man inte med sig av något konstruktivt och det är inte speciellt roligt heller.
Sen om du tycker att vi är stela så får väl det stå för dig. Jag tror de flesta är överens om att de som jobbar på NH och besökarna brukar ha jäkligt kul ihop, både när vi spelar spel ihop, träffas på LAN, snackar hårdvara och överklockning förstås. Var med på en runda q3 så kommer det direkt att känns bättre 😉
Sen det sista du skriver är återigen ett syftande på att NHs moderatorer skulle vara psykiskt labila och börjar gråta så fort det dyker upp kritik; det är inte heller det speciellt konstruktivt eller roligt.
Så kom igen nu, släpp detta och snälla acceptera det faktum att vi har regler som vi följer. Utan regler skulle det bli kaos. Dessutom är nog NH en av de siterna som tillåter relativt mycket så det är inte klokt att hela tiden se var gränsen går. Ingen gynnas av att sitta och älta den här typen av frågor.
December 22, 2000
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN] Sen om du tycker att vi är stela så får väl det stå för dig. Jag tror de flesta är överens om att de som jobbar på NH och besökarna brukar ha jäkligt kul ihop, både när vi spelar spel ihop, träffas på LAN, snackar hårdvara och överklockning förstås. Var med på en runda q3 så kommer det direkt att känns bättre 😉
Ja absolut! 😀 Q3 hjälper människor att må bättre, allt känns lättare efter ett par rundor Q3 😀
June 17, 2001
Jag måste bara tillägga en liten grej som jag råkade ut för innan idag.
Jag skrev "e" istället för "är" och blev direkt bannad i en IRC kanal. Detta är vad jag kallar för att "vakna på fel sida" Det stod visserligen i topicen, men jag trodde det var ett skämt eller iaf om man använde detta jämnt och ständigt...!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)