October 16, 2002
OfflineKöpte mej en TM 530 för nån dag sen och nu så vill jag koppla till min gamla hdd (IBM Deskstar 120gb) som jag hade i min stationära. Jag har köpt en box som jag har hdd i och den kopplas via USB 2.0 men min dator vill inte hitta den. Jag har även testat med att koppla in min digital kamera men den hittar inte den heller. Jag kör WinXP pro SP1 och hade samma version på min stationära o då hitta den min kamera direkt. Jag har laddat ner alla drivrutiner från http://support.acer-euro.com/d.....m_530.html och installerat dom men utan resultat. Jag kör med en usb mus oxå och den funkar hur bra som helst. Jag har byglat hdd som slave, cable select och helt utan byglar o inget av det har funkat.
är det nån som kan hjälpa mej med detta problemet?
October 16, 2002
OfflineOctober 16, 2002
OfflineOctober 16, 2002
OfflineJag fick igång kameran en gång. Vet inte om det har att göra med att jag ladda ner nått på minoltas hemsida eller om det var för att jag hade kameran igång när jag starta datorn. Men problemet är delvis kvar, jag kan inte hitta kameran om jag kopplar till den när datorn är igång utan jag måste starta om datorn för att den ska hitta den när den startar upp, hdd har jag inte nått några framsteg med dock =(
Denna infon kanske ger er lite mer att gå på...
1 Guest(s)

Log In