February 9, 2004
Offlinefick problem med min prolle för ett tag sedan, först nu har jag orkat fråga men det hela började med att jag satt och skrev på word och sedan slocknade datorn bara och startade upp men endast så man såg bios bilden och sedan dog den igen och efter det startar den inte längre.
Testade radera bios, byta nät agg och körde med bara processorn men den vägrade starta och lysdioderna där bak visade 2 röda samt 2 röd/gula och sedan startade jag om datorn igen och då visade lysdioderna 4 röda vilket betyder kass processor.
Tror ni processorn dog? och hur blir det med garantin? den var helt oklockad hann inte ha den tillräckligt för att klocka den
December 10, 2002
OfflineAntingen testar du den i någon annan dator eller om du har kan få tag på en processor som du kan testa i din... så ser du ju... just det ja, RMA ska inte vara några problem ... jag skickade t o m med upp min kassa cpu som jag hade klockat... och fick tillbaka en sprillans ny .. inga som helst problem...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
1 Guest(s)

Log In