October 26, 2001
OfflineProblemet började med att jag fick en fil av en polare via msn jag min dumme fan öppnade självklart denna 🙂 (Varsågod skäll ut mig:)
Iallafall burken beter sig allmänt knäppt nu kommer inte ut på internet å när jag väl gör det så i adress fältet kan den skriva "lol u retard" eller ngt liknande lite kul i sig men ändå inte 🙂
Har försökt att hitta och ta bort skiten med avast å norton, norton hittade litegrann och kunde ta bort dessa saker ifrån helvetet men burken e fortfarande inte frisk 🙁
Jag har ngt som heter Ashtree i min task manager när datorn startar upp i aktiva applikationer vad är detta?
Ngn som har haft detta å vet hur man får bort det?
Tack på förhand!
October 26, 2001
Offlineforce wrote: jag har oxå fått den skiten:(...har kört ad-aware och f-secure antivirus...men jag får inte bort det.
HeHe fan va gött 🙂
Har ngn ett bra tips på att få bort detta hade varit trevligt att slippa en omformatering var inte längesedan man gjorde det.
Ha det gött!
October 26, 2001
OfflineHar grävt lite och äntligen hittat ngt som jag hoppas hjälper kan tyvärr inte testa detta själv just för tillfället men det kanske hjälper dig Force!
http://www.eggheadcafe.com/ng/.....457275.asp
Det som beskrivs på denna site är ungefär likvärdigt till det som hände mig, där finns osså en länk till symantec removal tool!
Om detta funkar så hör av dig!
Lycka till!
October 26, 2001
OfflineMay 30, 2005
Offlineja fick oxo ashtree och en .exe i processer som tog 99% av min cpu så datan va ganska seg. så fort ja avsluta den så sluta mitt internätt att fungera..
satt och fippla ett tag och provade systemåterställning som läste mitt problem.
så kolla på egenskaper på ashtree i aktivitetshanteraren/program eller på .exe filen i processer som tar mycket av din cpu (dom 2 hör ihop) och systermåterställ datan till ett tidigare datum när du fick det så är problemet löst...
har även en polare som fick ashtree samma dag som han formatera om datan,så han har ingen tidigare systemåtersällnings punkt.
vore tacksam för hjälp med detta om andra har fått bort det på annat vis !
/Tom
April 30, 2004
Offline1 Guest(s)

Log In