January 7, 2003
OfflineDe senaste 2 veckorna har en box dykt upp vid start varje gång. Jag har gått in i msconfig/autostart och klickat av följande : BackWeb-8876480-Logitech....
Det dök upp efter att jag pluggade in nya MX-510-musen så det måste ju ha med den att göra. Men oavsett hur många gånger jag klickar bort den från autostart så lägger den sig igen som val att starta. Efter 1a gången jag klickade av den finns nu en tom och en vald. Den valda fortsätter aktiv efter omstart varje gång så den verkar inte gå att ta bort. Finns det någom väg runt detta? Vill inte få den boxen att klicka bort vid varje start.
February 15, 2005
OfflineÄr inte backWeb-processerna de som söker efter nya programvaruuppdateringar?
Jag har samma mus och skulle gissa att det är processen som sköter special-knapparna som startar detta. Jag har stängt av den processen vid start, så att jag måste gå in i inställningen för musen och trycka på verkställ för att den processen ska starta. Jag har inte den backWeb-processen igång nu iallafall.
Hoppas det var till hjälp!
December 9, 2003
OfflineSåg denna process på en bärbar dator. Märkte att den då påverkade scroll-funktionen i yttersidan av pekplattan. Scrollningen fungerade inte då iaf. när den var av.
Antec P180 | Corsair 620HX | Gigabyte P35-DS4 (rev. 1.1) | Q6600 (G0 L726A951) @3,2GHz (400x8) 1,31V | Corsair TwinX XMS2 CL5 2x1GB + OCZ 2x2GB 800MHz | Gigabyte GTX 460
1 Guest(s)

Log In