May 25, 2001
OfflineHalloj, har behov av att få Bios chippet på min dator omprogramerat, det har sagt upp sig totalt efter att jag ställde upp FSB'n lite för högt...
Det rör sig om ett Shuttle moderkort, sitter i en XPC, moderkortet heter FN41 version 1.o, och det är inte den vanliga storleken på bios som man hittar på ATX moderkort.
Någon som känner till en person eller firma som kan åta sig ett sånt här uppdrag? helst i stokholm så jag slipper joxa med post fram och tillbaka.
August 16, 2002
Offlineom det är samma problem som jag hade med min shuttle SN45G så fungerar det inte... fett störigt, fungerar inte att cleara cmos eller nåt... man måste typ starta med insert nedtryckt, men det fungerade inte för mig...
meeen men... bara o skicka på retur...
grejjen är den att enligt shuttle så sparas FSB o så i ett annat jävla chip, som inte clearas när man kör clear cmos... men dom säger att det ska fungera att starta med instert nertryckt, men fuck me ifall det gör det...
December 15, 2003
Offlinekeffing wrote: om det är samma problem som jag hade med min shuttle SN45G så fungerar det inte... fett störigt, fungerar inte att cleara cmos eller nåt... man måste typ starta med insert nedtryckt, men det fungerade inte för mig...
meeen men... bara o skicka på retur...
grejjen är den att enligt shuttle så sparas FSB o så i ett annat j**la chip, som inte clearas när man kör clear cmos... men dom säger att det ska fungera att starta med instert nertryckt, men fuck me ifall det gör det...
USBtangentbord? USBn kommer inte igång då du skall trycka ins. (har du ett ps2 eller testat redan med ett sånt så ber jag om ursäkt)
1 Guest(s)

Log In