September 8, 2003
jag startar datorn som vanligt, när jag kommer till inloggningrutan är allt normal men när jag föröker logga in så startar den om sig innan jag nåttoperativsystemet. den går tillbaka till inloggningsrutan direkt! vad ska jag göra? har försökt med felsäkertläge. Jag har viktiga filer och bilder på datorn jag vill spara.Snälla hjälp
January 31, 2003
Tjenare!
Jag hade ett liknande problem för inte så länge sedan! Det hela började med att jag försökte installera SP 2 men något hände mitt i och datorn stängde ner sig själv, när jag försökte komma in i datorn igen så kom jag till inloggningsrutan och försökte logga in utan att komma in i windows. Den fortsatte att komma itllbaka till inloggningsrutan.
Så till problemlösningen, jag tror att du måste reparera windows. Stoppa in XP skivan och kör en reparation av XP så ska det nog bli bra. Det funkade för mig!
July 3, 2002
riot wrote: jag startar datorn som vanligt, när jag kommer till inloggningrutan är allt normal men när jag föröker logga in så startar den om sig innan jag nåttoperativsystemet. den går tillbaka till inloggningsrutan direkt!
Det låter som du har fått W32.Pinfi.
Jag skulle nog testa att köra lite anti virus på datorn om du inte kan reparera den och vill slippa formatera.
1 Guest(s)