Få bort filer som man verkligen inte vill ha|Felsökning|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Få bort filer som man verkligen inte vill ha
MortalSex
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 269
sp_UserOfflineSmall Offline
1
June 25, 2005 - 3:12 pm
sp_Permalink sp_Print

har nu testat att ta bort från regedit genom felsäkert läge och deletat alla filer som gick o deleta genom felskäkert läge men ändå sitter nånting kvar jag kan itne uppdatera mitt antivirus program (pc-cillin) det ger bara PC-Cillin Server response timed out och har testat avinstallera o installerat igen... min andra dator som har pc-cillin fungerar utmärkt så det har nånting med Panda programmet att göra rekommenderar verkligen inte det programmet... någon som kan hjälpa mig?
vill verkligen inte formatera hårddisken nu när jag har en massa fina grejer på den XD testar jag att ta bort från kommandotolken står det att det inte hittar filen som jag försöker ta bort men den e exakt framför mig!
och efter jag har försökt ta bort filerna så kommer det fram 2 filer på skrivbordet automatiskt :S webproxy.ini och webexcl.dat
tror nog har sett dom 2 filerna i panda mappen förr
testade WhoLockMe men inget händer testat på olika mappar o filer men inget händer.... känns som om titanium antivirus har gjort min kommandotolk lite koko i kretsarna?

här e då lite info om hur detta började https://www.nordichardware.se/.....17592.html

Edvuld
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1898
sp_UserOfflineSmall Offline
912906
June 27, 2005 - 9:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Skriver du rätt i kommandotolken? du måste förflytta dig till stället där filen ligger, skrivbordet va?
cd documents and settings
cd *användarnamn*
cd skrivbord (om det nu ligger där, är inte säker)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 22
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL