August 8, 2004
Offlinehar nu testat att ta bort från regedit genom felsäkert läge och deletat alla filer som gick o deleta genom felskäkert läge men ändå sitter nånting kvar jag kan itne uppdatera mitt antivirus program (pc-cillin) det ger bara PC-Cillin Server response timed out och har testat avinstallera o installerat igen... min andra dator som har pc-cillin fungerar utmärkt så det har nånting med Panda programmet att göra rekommenderar verkligen inte det programmet... någon som kan hjälpa mig?
vill verkligen inte formatera hårddisken nu när jag har en massa fina grejer på den XD testar jag att ta bort från kommandotolken står det att det inte hittar filen som jag försöker ta bort men den e exakt framför mig!
och efter jag har försökt ta bort filerna så kommer det fram 2 filer på skrivbordet automatiskt :S webproxy.ini och webexcl.dat
tror nog har sett dom 2 filerna i panda mappen förr
testade WhoLockMe men inget händer testat på olika mappar o filer men inget händer.... känns som om titanium antivirus har gjort min kommandotolk lite koko i kretsarna?
här e då lite info om hur detta började https://www.nordichardware.se/.....17592.html
1 Guest(s)

Log In