June 10, 2011
OfflineHej! Jag vill börja med att säga att jag inte hittat bättre ställe att posta det än felsökning. Sorry om det blev helt fel!
Jag formaterade igår och tog bort partitonen av mitt externa hårdisk men har inte formaterat den. Finns det på nått sett att återställa detta? Jag har INTE formaterat endast tagit bort partitionen.. Jag uppskattar hjälpen då jag har bilder och annat roligt sen 10-15 år tillbaka!
June 10, 2011
OfflineJanuary 9, 2004
OfflineNej partitioner går inte att återskapa på ett enkelt sätt. Däremot går det att "unformat" om man råkar göra en format. men har du raderat hela partitionen så får du snällt vänta 🙂
Dock så finns det olika metoder. Om du bara ska återskapa en partition så behöver du inte scanna så hårt. Det är värre om du har 4mån gamla filer på en disk som du skrivit över 10 gånger.
Jag tror det går rätt fort.
June 10, 2011
Offlinemarquzz det är vad jag hade tänkt mig. Har gjort det för förut men det vart ett par år sen men mindes inte vilken app jag använde mig av. Mycket möjligt att det är getdataback. Hur som helst så har jag beställt en hårddisk och när den kommer kommer jag att återskapa! Tack för tipset!
1 Guest(s)

Log In