July 17, 2012
OfflineHittar inte ljudkortet. Har försökt byta fram o tebax mellan PCI portarna. En gång så kom ett installationsprogram upp som installerade drivisar för programvaran. Den har aldrig kommit upp tidigare så den kände antagligen kortet i datorn. Sen när allt var installerat och jag startade om så hittade den inte kortet. Vad ska jag göra? Har för mig jag kunde tvinga fram kortet mha att installera kortets drivisar, osäker. Nån som har tips hur jag tvingar fram det i enhetshanteraren?
July 17, 2012
OfflineKortet har ju alltid funkat, så det ska inte vara några konstigheter. Dock har det alltid varit svårt att få upp i enhetshanteraren, har fått byta en mängd gånger. Kan det vara Win 7 som strular? Jag har även bytt moderkort så osäker på PCI-portarna. Ska testa sista porten.
July 17, 2012
OfflineNu fick jag igång det. Valde en ny port som är totalt felplacerat. Men har fått det att funka på 2 ställe. Men förra gången startade jag om datorn sen försvann kortet :(. Nu finns den i enhetshanteraren. Jag kanske måste installera drivisar för att den ska vara kvar efter omstart?
December 8, 2012
OfflineHej ja det tänker jag. Utan drivisar vill det inte funkar. Jag hadde samma problem. Men nu funkar dt igen och jag kan overföra mina bilder till http://www.ifolor.se
1 Guest(s)

Log In