January 14, 2002
OfflineNär jag spelar wc3 så stängs det helt plöttsligt av och det står:
This application has encountered acritical error:
FATAL ERROR!
Program: c:warcraft iii - frozen thronewar3.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:00000000The instruction at "0x00000000" referenced memory at "0x00000000".
The memory could not be "read"Press OK to terminate the application.
vad kan vara fel? det fungerade igår att köra wc3 på datorn men idag när jag satte in en 600mhz så började detta hända. måste jag formatera efter att ha satt in ny cpu? jag kör just nu med en 128 mb pc 100 sticka, hade en 128 och en 512 i innan men tog ut dem för att jag fick bluescreen och datorn stängde av sig efter 1 sekund efter bluescreen'en kom upp.
Fråga på om det är något ni undrar över, känns som att det blev lite otydligt 😛
January 14, 2002
Offlinejag hade en PII 333mhz innan, idag satte jag in en PIII 600mhz, det var då alla problem började uppstå =)... 333'an var på 66 fsb medans 600'an har 100 (om jag inte är helt ute och snurrar) moderkortet ska stödja upp till 133 eller vad det ligger på. och minnet jag har i just nu är ju ett pc100 så..
January 14, 2002
OfflineTestade starcraft på datorn nu och det bara stängdes av.. blinkade till och jag var ute i windows igen efter att jag hade spelat i kanske 1 minut.
Behöver man formatera och installera om allt när man bytt cpu? eller är det cpu'n och minnena som inte gillar varandra? 😛
January 21, 2005
Offlinetja.
ta gå in på blizzards hemsida och kolla deras FAQ. Förmodligen så finns det patchar som tar bort dessa problem. Jag hade liknande problem med wc3 och ända jag gjorde var att kolla deras faq efter lösningar, tillslut så hittar man nått som funkar.
testa, kan hjälpa dig!
1 Guest(s)

Log In