January 18, 2010
OfflineHej!
Först när jag började starta dota 2 så kom den där valve saken upp och ljudet laggar som fan och sen minimeras spelet. Och nu när jag startar cs source så får jag upp en svart skärm o sen minimeras spelet sig är det mitt graffe som håller på att lägga av? en gång så fick jag en massa färger då jag startade cs source och sen minimeradet sig och fick upp att det var drivrutins fel
tacksam för tips o hjälp
January 18, 2010
OfflineJanuary 18, 2010
OfflineJuly 30, 2010
OfflineInstallera om drivruinerna så kanske det löser sig. Ibland när Left 4 Dead laggade så hjälpte det att att installera om drivrutinerna för ljudkortet för mig. I ditt fall låter det som grafikdrivrutinen. I värsta fall får du kanske avinstallera och rensa innan du installerar om
Edit
Såg nu att du installerat om precis innan jag skrev 😀
January 18, 2010
OfflineJanuary 18, 2010
OfflineMay 14, 2003
Offlinetesta andra drivrutiner än du har till grafikkortet? Ibland kan det vara ett problem. ibland kan de gamla fungera bättre än de ny etc. Sen använd reg cleaner om du byter version efter du har bytt olika versioner så inga skräpfiler finns kvar. Har inte testat dota än men vet att det vara många som hade problem med tex sc när det kom ut. Testa även olika upplösning om det hjälper på spelet. Du kan ibland ställa det i steam uppstarten av spelet. Ibland finns det även filer liknade autoexec som man kan ändra i för att ändra skärmupplösning om man inte kommer in i spelets menu för att ändra det. Har du klockat processorn, grafikkortet kan det även vara en sak som påverkar.
1 Guest(s)

Log In