January 6, 2004
OfflineJapp Det stämmer, jag har okså haft eller jag har fortfarande IM Explorer 4.0 liggandes hemma i en kartong med samma problem.
Knapparna är väldigt känsliga om man trycker hårt därför så riskerar man att förstöra den.
Detta problem är vanligt med IM explorer mössen, inte bara Version 4 utan 3.0 hade okså samma problem.
Angående garantin så tror jag dock inte Microsoft har garanti på utslitning men däremot är jag ganska säger att Logitech har det.
April 11, 2003
OfflineMin vänstra knapp vart trög efter ca ett halvårs användande. Sen efter att den varit trög i ca 1 vecka så sluta den fungera helt. 👿
Och till råga på att så har affären där jag köpte musen gått i konkurs så jag kan inte få en ny mus. :cy: Om jag inte, mot förmodan, träffar killen som hade affären på stan.
January 6, 2004
OfflineRune wrote: Min vänstra knapp vart trög efter ca ett halvårs användande. Sen efter att den varit trög i ca 1 vecka så sluta den fungera helt. 👿
Och till råga på att så har affären där jag köpte musen gått i konkurs så jag kan inte få en ny mus. :cy: Om jag inte, mot förmodan, träffar killen som hade affären på stan.
Du kan ändå skicka tillbaks musen, om du har kvitto så kan du skicka musen direkt till Microsoft i Sverige så får du en ny.
Eftersom du har 1års garanti hos leverantörern så kan du göra det, men jag är dock osäker om det gäller för möss.
1 Guest(s)

Log In