August 12, 2003
jag säger att det e beta, men andra vägrar o tro det för att en topic på mirc säger "download cs1.6@någonsida".
e den fortfarande beta?
[edit av ViU: Vårda språket!]
December 18, 2002
MoNsTeR wrote: Cs 1.6 är inte beta. Steam däremot suger fruktansvärt hårt och fungerar extremt dåligt. Har aldrig lyckats få igång skiten på min dator. Fungerar hos min kompis men det tog väl 10 min lr nåt för skiten att starta.
Det finns bara fördelar med Steam... om det nu finns negativa grejjer om Steam... var vänlig berätta!
Just nu är dem rätt så spammade om man kan säga så, linan är rätt slut för dem som hostar CS 1.6 osv. 👿
March 15, 2002
GooGeL wrote: [quote=MoNsTeR]Cs 1.6 är inte beta. Steam däremot suger fruktansvärt hårt och fungerar extremt dåligt. Har aldrig lyckats få igång skiten på min dator. Fungerar hos min kompis men det tog väl 10 min lr nåt för skiten att starta.
Det finns bara fördelar med Steam... om det nu finns negativa grejjer om Steam... var vänlig berätta!
Just nu är dem rätt så spammade om man kan säga så, linan är rätt slut för dem som hostar CS 1.6 osv. 👿
Fungerar i princip aldrig och då det väl fungerar så tar det en evighet att logga in. Även om man laddat ner hela programmet från Song Networks 1 Gbit server. Man ska inte behöva sitta och vänta en kvart för att få igång skiten.
December 29, 2002
Asså man blir ju rädd när så lite folk verkar förstå att cs 1.6 som körs igenom steam är en BETA just nu. Dom släppte STEAM final inte cs final.
Läs på deras hemsida....
http://www.steampowered.com/?area=news
---->Play the latest Valve games (like Counter-Strike 1.6 beta!) <---- Dom kommer uppdatera cs 1.6 till en nyare version under de två kommande veckorna men först ska dom se till att steam funkar bra. OBS, dom släppte full version av cs 1.6 inte Final.
October 22, 2001
Citat av GooGeL:
Jag har en negativ grej, som steam och deras spel fungerar nu så kan man inte lira tex CS utan att vara uppkopplad. Läs steam faq så står det att alla deras spel behöver internet för att fungera. Alltså hej då till alla smålan osv.
Samt tänk vad roligt i framtiden på ett stor lan, typ RZ, om de släpps en mega stor patch på natten och sen när alla kommer dit så måste alla ladda ner patchen för att steam och spelet gör det automatiskt. Hur blir bandbredden på det lanet? Kul 😉
Hoppas de löser detta snabbt! Fast jag håller med att steam har sina fördelar oxå.
November 17, 2002
Det är inte beta, men inte fullverision heller...
Från Gamers.nu:
If you download the final Steam release today you will be able to play Counter-Strike 1.6, but not the final version of Counter-Strike 1.6. Updates to the game will be made through the Steam service for two or so weeks, at the end of which the final release of 1.6 will come out and the database will be switched from WON to Steam.
April 24, 2003
För mig funkar det inte... Jag kan inte ens göra ett account. Antingen kommer det fram ett medelande som säger att min e-post adress redan andvänds eller så blir det ett fett error meddelande där det står nånting "Connection reset by peer" i slutet eller nått. Har testat på två olika datorer, samma sak.
July 7, 2003
Från Steampowered's forums
7] When will CS 1.6 become final?
The Counter-Strike version 1.6 final has been released.
http://www.steampowered.com/fo.....adid=12597
Skillnaden är att uppdateringar laddas automatiskt istället för att släppas som 1.X
För övrigt så tror jag att Steam kommer bli bra så snart som det slutar vara så buggigt. Mestadelens under betan så funkade det perfekt för mig.
March 15, 2002
Keen wrote: Från Steampowered's forums
7] When will CS 1.6 become final?
The Counter-Strike version 1.6 final has been released.
http://www.steampowered.com/fo.....adid=12597
Skillnaden är att uppdateringar laddas automatiskt istället för att släppas som 1.X
För övrigt så tror jag att Steam kommer bli bra så snart som det slutar vara så buggigt. Mestadelens under betan så funkade det perfekt för mig.
Om man inte har tillgång till internet utan vill köra mot varandra via lan eller bara mot bottar? Cs 1.6 fungerar inte utan steam och steam fungerar inte utan internet...
1 Guest(s)