May 10, 2002
Etheral wrote: [quote=Tindy]Hmm, jag känner en kille (*host*), som har det fungerande warezat, behöver inte ens steam... Det är nåt som emulerar det eller nåt.
jaså du "känner en kille" som har det
🙄
är säkert samma kille som jag känner som körde CSS förrut tills det blev tråkigt, det är mycket bättre än att köpa spelet och sen märka att man blir trött på det direkt tycker han.
April 20, 2002
Kan de inte göra en invenering av de gamla Steam-accounts som används till vanliga CS också så man blir av med många fake-keys där?
Då borde man även bli av med många av de fuskare som överöser alla publicservrar för tillfället.
Jag anser att Valve(eller vilka som nu gör spelen) ska stänga alla luckor genom att inte tillåta att något ändras så fusktillverkarna inte kan utnyttja detta.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 31, 2001
Har hört idioter klaga på de mest otroliga sakerna, som när jag läste igenom spel delen på swec såg jag en tråd om just detta.
Killen hadde då försökt att låsa upp sin preload version säger han för att han skulle köpa spelet när det släpptes i butiken.
Nu är det ju så att man får inte preloada om man inte har köpt spelet genom steam så det verkar vara något han laddat ner på "egen" hand och det vore då konstigt att han skulle köpa sig 2 st exemplar.
Tror att 90% av de som har blivit avstängda har brutit mot de vilkår som de gått med på fast inte läst igenom som det brukar vara. De får helt enkelt skylls sig själva.
September 1, 2002
Casy wrote: Stängde dom av steam-konton i "slumpen", eller bara vissa konton?
Förstår ni vad jag menar?
Aldrig att Valve skulle göra något så idiotiskt som att låta tärningen bestämma vilka som får sina konton avstängda. De stänger ner alla konton vars innehavare på något sätt har eller har försökt bryta mot användarvillkoren.
September 20, 2003
Death On Wings wrote: Nu är det ju så att man får inte preloada om man inte har köpt spelet genom steam så det verkar vara något han laddat ner på "egen" hand och det vore då konstigt att han skulle köpa sig 2 st exemplar.
Neg. Jag fick preloada innan jag köpte spelet genom Steam.
December 5, 2001
Wingdings wrote: [quote=Death On Wings]Nu är det ju så att man får inte preloada om man inte har köpt spelet genom steam så det verkar vara något han laddat ner på "egen" hand och det vore då konstigt att han skulle köpa sig 2 st exemplar.
Neg. Jag fick preloada innan jag köpte spelet genom Steam.
Samma här...
March 8, 2004
mitt jävla konto vart spärrat, stog att jag va bannad!!!!!!!!!!!!!
fick damp när jag skulle lira source, (3 dagar gammalt)
så gick jag in i 1.6 då va jag inte bannad :S
10 min senare in i source igen *bannad*
1 timme senare efter många svordomar icke bannad =D
steam måste gått ut på nån banning spree eller nått 😀
hoppas det inte händer igen bara det va jävligt frustrerande
2 Guest(s)