October 1, 2001
Kutlo:
Det kommer ett demo snart. RC2 testas just nu och förhoppningsvis är alla buggar fixade nu å inga fler funktioner tillkommer.
Xpert:
Jo, de är inte mina även om jag gjorde modellerna. De blev nog lite extra söta när jag gjorde dem =) Jo det är en dröm som går i uppfyllelse, ska snart starta eget.
Bush:
Jodå, både när demot kommer å när fullversionen finns att köpa =)
Mac:
Tackar =)
October 1, 2001
Hauk wrote: ser snyggt ut du!!
En fråga bara...ska gubbarna verkligen va sånna bollar??
Tackar =)
Som jag sa tidigare så är det inte mina karaktärer även om jag gjort modellerna, jag utgick från 2D bilder ifall nån undrar. Jag är med i en tävlig (är en av vinnarna som får spelet på en CD som ska säljas bara jag hinner klart) å använder karaktärerna under kontrakt. Jag får inte ens lägga in händer som håller i vapnena eftersom karaktärerna aldrig haft händer. Så gubbarna ska vara bollar =)
De har rätt mycket personlighet för att vara bollar något som jag tycker de lyckats bra med (även om jag lyckats bättre med mina modeller =) ). Jag är glad att de inte klagar på att vapnena sitter fast på karaktärerna som de gör i deras spel. Det skulle sett enormt fult ut, mina vapen rör sig som om de haft osynliga armar vilket gör det mer levande.
October 1, 2001
Relaxia:
Tackar =) Det tycker iaf de som testat det.
Spelet blir ett av just nu (2 har hoppat av så vi får se om de här blir kvar) 6 spel på en CD. Priset är inte fastställt ännu men det amerikanska priset lär nog hamna mellan 15 å 20 dollar skulle jag gissa. Få se vad vi får för publishers, är en Rysk publisher som är intresserad av TML =)
Beex:
Tackar =) Tyvär så finns det inge multiplayer =(
Hauk:
Finns iofs på min site men jag kan dra den här, även om jag inte berättar allt. Lite ska man ju upptäcka när man spelar åxå =)
En ondskefull magiker har med hjälp av ett teleporterings sytem teleporterat Pea-Guy och hans vänner till fängelset i hans slott. Det var iaf meningen, men det gick lite fel å 4 av dem spreds runt i magikerns land Magic Land. Som Pea-Guy ska man hitta de andra 3 vännerna och sedan frita de som är fängslade.
Spelet är unikt eftersom det blandar strategi mer vanlig i PC RPGs med semi-turbaserad action mer vanlig i konsol RPGs samt 3dje persons kamera vanligt i actionäventyr. Kolla in Battle Mode sidan på siten för lite bilder å en bättre beskrivning. Det är även rätt lätt att förstå sig på å kan vara ett bra alternativ som första RPG.
Det kommer i år =)
Jerry:
Jepp det har en tecknad stil som inte är vanlig på PC, håller med om N64 liknelsen =)
Tackar =)
3 Guest(s)