December 2, 2007
OfflineJag började spela age of conan vid start och kunda maxa allt på 1600x1000 med 4AA, fick 30+fps och var nöjd. Sen gick dock tiden ut och jag bestämde mig för att ta en paus. Igår köpte jag ett gamecard och började spela igen, men så fort jag kom in i spelet märker jag att det hackar nått så gräsligt när jag tittar framåt med kamera, tittar jag rakt ner i marken får jag 30+fps men tittar jag rakt fram så sjunker det till 6-10fps vilket är gräslig!! Jag förstår inte varför det skiter sig nu helt plötsligt, när det ran som vatten förut :(. Har inte bytt några saker i datorn. Någon som har nån susning om vad felet kan vara?
Tacksam för svar.
December 31, 2001
OfflineFuncome är de okrönta mästarna när det gäller taskiga MMORPG starter.
Körde själv AOC från release dagen men efter att min fps droppade med 5-10 med varje patch som kom och alla andra saker som inte fixades så lämnade jag spelet efter 1 månad.
AOC kommer gå i graven så fort Warhammer kommer ut, folk börjar redan överge skeppet, av de 12 personer jag kännde som spelade AOC finns det i dag bara 2 som fortfarande håller på.
Läs AOC forumet så ska du se att det är enormt många som upplever det samma som du 🙂
December 2, 2007
OfflineDeath On Wings wrote: Funcome är de okrönta mästarna när det gäller taskiga MMORPG starter.
Körde själv AOC från release dagen men efter att min fps droppade med 5-10 med varje patch som kom och alla andra saker som inte fixades så lämnade jag spelet efter 1 månad.
AOC kommer gå i graven så fort Warhammer kommer ut, folk börjar redan överge skeppet, av de 12 personer jag kännde som spelade AOC finns det i dag bara 2 som fortfarande håller på.
Läs AOC forumet så ska du se att det är enormt många som upplever det samma som du 🙂
aww ä de så illa :/
December 31, 2001
OfflineNightWalker wrote: aww ä de så illa :/
Du sitter just nu på Titanic 2 min vän 🙂 Dock har denna båt möjlighet att flyta vidare om den inte haft en Apa som kapten 😛
Time will tell, får dom inte in PvP systemet innan warhammer, eller fixar till så man inte bli flaggad "outlaw" så fort man kör över en låg level så har dom en chans i alla fall men som det ser ut nu så är det knappt några kvar på forumen som försvarar spelet längre ( förutom moderatorer)
1 Guest(s)

Log In