August 16, 2002
Yarre wrote: Brukar kunna spela AoE-spelen hur länge som helst men detta var inte riktigt i klass med den serien om man nu ska räkna det dit... tröttnade efter 2 veckor ungefär
ehm du är allt konstig du... aom är som aoe fast bättre... finns inget som är bättre spelmässigt på aoe...
October 26, 2002
keffing wrote: [quote=Yarre]Brukar kunna spela AoE-spelen hur länge som helst men detta var inte riktigt i klass med den serien om man nu ska räkna det dit... tröttnade efter 2 veckor ungefär
ehm du är allt konstig du... aom är som aoe fast bättre... finns inget som är bättre spelmässigt på aoe...
Det som är grejjen med gamla spel för när de gamla spelen kom då var de nya spel men nu när de nya spelen kommer då är det gamla spel med lite bättre grafik och andra gubbar...
August 22, 2001
Varför jag konstig för att jag blev uttråkad av AoM ? Tyckte helt enkelt att det inte var så kul. När AoE kom var det otroligt kul, sen när AoE2 kom så var det ännu mycket bättre men AoM var inte så speciellt och om man har höga förväntningar (typ som alla har om HL2) och de inte levs upp så är det klart man inte uppskattar spelet lika mycket. Sen det jag gillade med AoE2 var att ha stora castles med 200 paladins som understöd när fienden kom 🙂 (jag vet, de kan bli nermejade av pikmän och kostar mycket men det är jävla kul att skicka in kvalleri i strid)
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
August 22, 2001
Och jag tror inte du förstår mitt heller, AoE kändes mycket mer nytt när det kom, jag har inte sagt att jag spelar det ännu men jag tyckte det var bra mycket bättre när det kom, okej ?
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
1 Guest(s)