February 12, 2002
Nu Menar jag inte Singel player när jag sa att jag inte kalrar på annat än Easy utan jag menade Random map (quick game)
Så du menar att du utan problem klarar av näst lättaste?
Jag fattar det inte i sånna fall. Jag spöar alltid skiten ur datorn i strategi spel (bla WC 1,2,3 C&C,SC,RA mf)på svåraste, men här har jag inte ens en vettig chans att klara det på så svårt. Jag är bortblåst innan jag uppfunnit hjulet... 😕
October 1, 2001
Du bygger antagligen för få bybor, klassiskt misstag. Å bygg murar.
RA2 på svåraste i skirmish är ju löjligt. Sätt upp några Grand Cannon där datorn ställer sina tanks före anfall å basen blir inte ens beskuten. Lite rocketeers för att ta hand om zepelinarna. När man anfaller så kan ingen dator stoppa prismtanks med lite grizly stöd å basen är borta på 2 minuter.
February 12, 2002
Dead Glory wrote:
RA2 på svåraste i skirmish är ju löjligt. Sätt upp några Grand Cannon där datorn ställer sina tanks före anfall å basen blir inte ens beskuten. Lite rocketeers för att ta hand om zepelinarna. När man anfaller så kan ingen dator stoppa prismtanks med lite grizly stöd å basen är borta på 2 minuter.
Vet 8) .
Men jag bygger massoror med bybor.. jag har säkert 3 dubbla mängden bybor gäntemot soldater. och jag brukar bygga murar i flera lager runt byn med torn och katapulter som skydd.
Det kanske är så att min dator är mycket smartare än era? 🙂
October 1, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dead Glory] RA2 på svåraste i skirmish är ju löjligt. Sätt upp några Grand Cannon där datorn ställer sina tanks före anfall å basen blir inte ens beskuten. Lite rocketeers för att ta hand om zepelinarna. När man anfaller så kan ingen dator stoppa prismtanks med lite grizly stöd å basen är borta på 2 minuter.
Vet 8) .
Men jag bygger massoror med bybor.. jag har säkert 3 dubbla mängden bybor gäntemot soldater. och jag brukar bygga murar i flera lager runt byn med torn och katapulter som skydd.
Det kanske är så att min dator är mycket smartare än era? 🙂
Du måste alltid ha militär å många vakttorn så snart som möjligt eftersom datorn inte tittar på medans du utvecklar dig.
1 Guest(s)