May 19, 2003
Japp, nu är den snart här. Version 2.4 står alldeles utanför dörren och enligt vissa så skulle den ha släppts kl 21:00 ikväll. Har inte sett den än på någon officiell sida än, men troligen kommer den snart iaf.
Release Notes hittar ni här.
För er som inte orkar läsa hela tråden, så är det en helt ny klient då det är en ny verison av motorn, så en ny installation av spelet kommer behövas.
Tycker det är många trevliga uppdateringar i denna version, ser fram emot det!
Btw, är så glad att NH finns, då jag lästa nästan hela tråden och insåg vilka jobbiga människor det finns på vissa forum. Dom läser ju inte ens föregående svar innan dom ställer sin dumma frågor 😛
May 19, 2003
Xenomorphed wrote: I'm gonna tell you a little secret. sssssch, don't tell anyone!
I ALREADY HAVE IT
Och det är antingen den läckta patchen, eller den läckta fullversionen, då det inte släppts officiellt än.
Det som läcktes ut för ett litet tag sen (nån dag) sägs även innehålla virus och annan skit, så jag förslår att man väntar till den officiella releasen.
EDIT: Hör läckta versioner av spel och dylikt till warez? Tänket på om sånt inte var tillåtet att prata om här på NH.
December 27, 2003
det är släppt, kolla på http://www.aafiles.com
EDIT: Finns numera (igen) på Filefront (det var dom som läckte den för tidigt, sen tog dom bort den, och nu är den uppe igen), finns även på
Fileplanet, och en massa andra ställen. SÅ det ÄR officiellt släppt
EDIT 2: kollade nyss på americasarmy.com , där finns den också.
På 3dgamers finns en torrentlink, fantastiska hastigheter
May 19, 2003
Fackamato wrote: Hm, tror ni man kan lira america's army på geforce3 ti200 och 256mb ram? Jag bryr mig inte om grafiken, så länge det ser bättre ut än glquake, och har 40+ fps iaf 😮
Det ska nog fungera fint.
Min lillebror satt tidigare på en P4 1.8Ghz, 256 Ram och ett GF3 Ti200 och det var fullt spelbart. Och nu med den uppgraderare UT-motorn så ska det då lugnt fungera 😉
March 5, 2002
Vamp wrote: [quote=Fackamato]Hm, tror ni man kan lira america's army på geforce3 ti200 och 256mb ram? Jag bryr mig inte om grafiken, så länge det ser bättre ut än glquake, och har 40+ fps iaf 😮
Det ska nog fungera fint.
Min lillebror satt tidigare på en P4 1.8Ghz, 256 Ram och ett GF3 Ti200 och det var fullt spelbart. Och nu med den uppgraderare UT-motorn så ska det då lugnt fungera 😉
gut gut, jag har provat det nu och det fungerar (2.3), men det är inte särskilt snyggt 😛
bah, undrar när 2.4 kommer till linux
2 Guest(s)