August 5, 2001
bloodman wrote: du betalar via kreditkort... synt att spelet kostar för det var rätt roligt.
lite dyrt å betala varje månad.
Nope, man behöver varken betala per månad eller med kreditkort.
Endel spelbutiken(ex. Webhallen.com) säljer förbetald speltid för dem som inte har kreditkort, kostar sura 399kr för 30dagar... Funderar ganska starkt på o börja spela AO själv. Bredbandet kommer om nåra månader, så vi fåra la se....
September 17, 2001
Psy-cHo wrote: [quote=bloodman]du betalar via kreditkort... synt att spelet kostar för det var rätt roligt.
lite dyrt å betala varje månad.
Endel spelbutiken(ex. Webhallen.com) säljer förbetald speltid för dem som inte har kreditkort, kostar sura 399kr för 30dagar... Funderar ganska starkt på o börja spela AO själv. Bredbandet kommer om nåra månader, så vi fåra la se....
Jag läste också det... att man kan köpa speltid i vissa butiker. Det är ju bra, men dyrt.
Skall köra PE "gratis" och sedan övergå till Shadowbane eller Warhammer Online när/om det kommer. Mer vad jag är ute efter.
February 9, 2002
Psy-cHo wrote:
Det kostar 399kr för 90 dagar - inte 30. Det är ju lite rimligar 🙂
De flesta som spelar verkar tycka det är lite väl fattigt på story - mest en grafisk MUD där du springer omkring och dödar lite monster, chattar med lite fölk, och ägnar ungefär lika mycket tid åt att klä upp din avatar som en 9 årig flicka med sin Barbie.
March 14, 2002
Vänta tills 15April och beställ SWG, kommer jag göra iaf. Lär vara jävligt kul.
Har lirat ett 30 dagars free av AO och det va sådär. Du skapar en gubbe, väljer vilken sidan du vill joina, sen gäller det att gå upp i experience så du blir bättre och bättre hela tiden. Så du kan köpa vapen/bilder osv. Sen när man har kört ett tag så du kommit ut ur träningen så kan du springa fritt göra olika uppdrag med mera. Du kan inte bygga något hus eller så vad jag vet.
1 Guest(s)