September 2, 2003
Jag förstår inte hur ni får motivationen att fortsätta spela så länge. Efter det att man klarat det är det ju bara samma sak gång på gång, samma story samma spel igen. Plus att det blev så innihelvettes jobbigt att gå upp i level, man fick ju sitta en väldans massor med timmar. Enligt mig är det verkligen slöseri med tid.
Kmr inte ihåg så mycket av spelet nuförtiden, men jag kmr ihåg att jag spelade en del, altså att jag klarade spelet sedan spelade jag lite till med någon annan gubbe innan jag insåg att det inte fanns någon motivation att fortsätta så jag slutade. Kmr inte ihåg vilken lvl min gubbe var i men jag kan gissa på en lvl 14-15 eller något..
January 4, 2003
galningen wrote: Jag förstår inte hur ni får motivationen att fortsätta spela så länge. Efter det att man klarat det är det ju bara samma sak gång på gång, samma story samma spel igen. Plus att det blev så innihelvettes jobbigt att gå upp i level, man fick ju sitta en väldans massor med timmar. Enligt mig är det verkligen slöseri med tid.
Kmr inte ihåg så mycket av spelet nuförtiden, men jag kmr ihåg att jag spelade en del, altså att jag klarade spelet sedan spelade jag lite till med någon annan gubbe innan jag insåg att det inte fanns någon motivation att fortsätta så jag slutade. Kmr inte ihåg vilken lvl min gubbe var i men jag kan gissa på en lvl 14-15 eller något..
kul på battle.net....men visst vid lvl 95 gick det sööligt :p
ne men det e väl typ samma(liknande) motivation som det är med andra spel...
1 Guest(s)