November 29, 2001
Jag är på uppdraget där man ska följa med Paulie för att kolla in banken som man ska råna
uppdraget går bara ut på att gå in i banken o se sig omkring
problemet är att direkt jag går in i banken börjar folk skjuta hejvilt på mig
jag har inget pistol uppe eller nått sånt o jag har provat nu tio gånger o de börjar skjuta hur jag än gör
kan tex. låta Paulie gå in själv medan jag väntar i lobbyn o ändå börjar de skjuta
sjukt, o nu kan jag inte komma vidare för det blir game over när de upptäcker mig 🙁
October 1, 2001
UndaC wrote: Jag är på uppdraget där man ska följa med Paulie för att kolla in banken som man ska råna
problemet är att direkt jag går in i banken börjar folk skjuta hejvilt på migjag har inget pistol uppe eller nått sånt o jag har provat nu tio gånger o de börjar skjuta hur jag än gör
kan tex. låta Paulie gå in själv medan jag väntar i lobbyn o ändå börjar de skjutasjukt, o nu kan jag inte komma vidare för det blir game over när de upptäcker mig 🙁
Testa spela om saven före det, det kan funka.
November 29, 2001
Dead Glory wrote: [quote=UndaC]Jag är på uppdraget där man ska följa med Paulie för att kolla in banken som man ska råna
problemet är att direkt jag går in i banken börjar folk skjuta hejvilt på migjag har inget pistol uppe eller nått sånt o jag har provat nu tio gånger o de börjar skjuta hur jag än gör
kan tex. låta Paulie gå in själv medan jag väntar i lobbyn o ändå börjar de skjutasjukt, o nu kan jag inte komma vidare för det blir game over när de upptäcker mig 🙁
Testa spela om saven före det, det kan funka.
jo, ska prova det, men uppdraget före tar sån tid 😉
1 Guest(s)