February 8, 2005
Age of empires 3 ska toppa spel listan men vad tycker ni om Civilization 4 ? jag föredrar Civlization för dess spektäkulera system som är helt otrolig. finns det några fans till civ spelen och som kan dela med sig strategier om de serie spelen. ange vilken version ni spelar och hur taktiken är uppbyggd. några små tips går bra. ni kan skriva om vilken version som helst tänkt att köpa alla versioner som går att köpa när möjligheten är inne.
:bok:
December 5, 2001
Lakszen wrote: [Image Can Not Be Found]
We live for RUSSIA!! ATTACK!!
Första spelet var 100ggr bättre 🙂
Älskar AOE-spelen, ser verkligen fram emot AOE3. Körde igång något civ-spel (2:an tror jag)lite snabbt, såg allmänt tråkigt ut. Inget fan av dem spelen vill säga.
July 14, 2004
Lakszen wrote: Nej RA2 är bland dem bästa eller det bästa Strategi spelet jag har spelat, jag satt från 12:00-04:00 varje dag och spelade det över nättet i ½ år.
hahaha, och det skulle vara mycket tid? Då kanske du borde kika på Starcraft som fortfarande har en massa användare 🙂
Det är väl snart 6 år gammalt o jag har spelat det sen det kom ut...
ja...ibland saknar jag min gamla 120mhz:are :heart:
:heart: Starcraft :heart:
January 6, 2004
Nomic wrote: [quote=Lakszen]Nej RA2 är bland dem bästa eller det bästa Strategi spelet jag har spelat, jag satt från 12:00-04:00 varje dag och spelade det över nättet i ½ år.
hahaha, och det skulle vara mycket tid? Då kanske du borde kika på Starcraft som fortfarande har en massa användare 🙂
Det är väl snart 6 år gammalt o jag har spelat det sen det kom ut...
ja...ibland saknar jag min gamla 120mhz:are :heart:
:heart: Starcraft :heart:
Jag har lirat även Starcraft men inte så länge som RA2, det är okså bland det bästa strategi spelet som gjorts.
September 5, 2001
Civ4, menar du inte Civ:Conquests?
Tycker hela civ serien är svårslagen, bara blivit bättre och bättre med åren.
Fast alpha centauri var ju bläh.
Edit: Republic -> Democracy. Sen maxar du science. Det viktiga är ju att bygga market place+bank+stockexchange. Adamsmith trading company, sen har du i princip vunnit. Innan var ju DaVincis Workshop hur bra som helst nu har dom ju nergraderat de i senare verisioner så kostnadena för att uppgradera units bara halveras istället för att de automatisk uppgraderas.
February 8, 2005
fint spam xray.
Civ 4 är på väg att lanseras. att maxa sience är en bra fördel för man ligger då fören alla och researchar nya vapen och det är roligt att ha övertaget och styla lite framför deras bas med en nuke misil medans de har en legion gubbe från 900 talet =). brukar inte ta hard men normal säger en del hehe.
1 Guest(s)