October 12, 2004
Nu är det en demo på kommande AOE III släppt. Finns att ladda ner här. http://download.microsoft.com/.....3trial.exe
😀
October 23, 2004
Helt klockrent demo tycker jag 🙂
Längtar tills fullversionen släpps ...
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
September 16, 2002
richardb wrote: Är det jag som är trög eller är det jobbigt komplicerat? Jag orkade inte spela mer än fem minuter..
Både och. :bgrin:
Näe, men om du spelar kampanjen så måste du spela ett tag för att få se vad det handlar om. Där kan du verkligen inte dömma direkt.
October 23, 2004
cHeNg_Ho wrote: När släpps det?
Står att det släpps 18 oktober i USA iaf...
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 12, 2004
Som age fantast & veteran av serien så hoppades man på ett spel med samma känsla och upplevelse som dom tidigare ( ej aom inkluderad ) men av demot har jag blivit besviken. Efter typ 2 spel har jag åxå tröttnat. 3D förstör mycket av det man älskade med tidigare versioner. Micro å macro känns inte som det skall. Hela känslan som var age seriens signum fram till nu är borta. Men, men. Vi får se när det riktiga spelet släpps.
September 2, 2003
Helt klart en enorm besvikelse. Jag hade väntat mig mycket mer, eftersom de tidigare age spelen satt standard för efterkommande spel och eftersom att age3 varit ett stort projekt under en lång tid så trodde jag verkligen att de hade mer att komma med. Kanske var det inte direkt en flopp men å andra sidan lär det inte bli en klassiker.
Age2 regerar fortfarande, hoppas att fullverisionen är laddad med mer finess.
2 Guest(s)