January 6, 2004
Jag har alltid väntat på att något as bra flyplans spel ska dyka upp . någon form att flygjakt spel osv. med en as bra grafik osv och avancerade knappar osv "just like real" fast en skön grafik och online riktad eller multipl. Det skulle vara ett jätte bra spel. visst. det finns men alla liknande spela suger hårt. så att säga.
Är det inte dags att börja skapa ett sådant spel ?
det räcker med action. first person och et vanliga skjutandet eller tänkandet i skräckspel..inte räcker helt men se till och jämna ut det.
speciellt så finns inget värt inom "flygspel"
January 20, 2003
lite OT; testade MS Flight Sim 2004 häromdan... jävlar vad jag blev besviken... utvecklingen har inte kommit någonstans sedan jag senast spelade det 99. Marken är ju så ful att man får gåshud och man kan inte ens krascha med planen man bara studsar när man nuddar marken hahaha... patetiskt.
June 17, 2002
pompougnac wrote: lite OT; testade MS Flight Sim 2004 häromdan... j**lar vad jag blev besviken... utvecklingen har inte kommit någonstans sedan jag senast spelade det 99. Marken är ju så ful att man får gåshud och man kan inte ens krascha med planen man bara studsar när man nuddar marken hahaha... patetiskt.
studsar.. HAHA.. nej.. du får ju ställa in om du ska ha Crashes av eller på... 😛
2 Guest(s)