May 10, 2002
mm ok då undrar jag om det var han som svara på förra som gjorde nåt fel då, Jedi Knight 2 var det, har testat 4-5st olika, eller så är det kanske nåt annat man behöver för att det inte ska bli "CL_ParsePackageEntities: end of message" kanske nån inställning i nån cfg? är inte så hemma när det gäller Q3-byggda spels configs 🙁
September 5, 2001
|REQ| wrote: Alla former av påverkan på ett skyddat program är ett lagbrott, om inte användarlicensen säger annat.
dvs, en crack är påverkan = det är ej lagligt 😉
hur tror du annars att tex: gamecopyworld å Megagames kan fortsätta lägga ut cracks om det vore olagligt? har man köpt användar licensen till ett spel så är det upp till han/hon hur dom vill läsa ifrån skivan, så länge de inte delar med sig av sitt crackade spel.
April 1, 2001
Detta skriver jag till alla som behagar läsa det.
Jag och moderatorerna i detta forum bryr oss inte det minsta ifall ni har licenser eller inte till eran mjukvara osv osv. Vad som också kan vara bra för somliga att veta är att vad lagen säger om piratkopiering och sånt intresserar oss inte i vårt arbete i forumet. Vi har vissa regler i detta forumet som är till för att följas. Varför?
Därför att vi vill ha ett seriöst forum som handlar om datorer/hårdvara och vi vill inte ha diskussioner om vissa saker, däribland warez.
Alltså, det är våra regler som gäller här i forumet och inget annat.
En länk till reglerna för forumet finns längst ner på alla sidor i forumet.
Tråden är låst...
2 Guest(s)