October 5, 2001
October 10, 2001
Jag tror säkert att Arcanum skulle ha kunnat bli bra det bara hade haft bättre grafik, ljud, story, spelkänsla etc. etc. etc.
Med andra ord: det är ett fullständigt, enormt, förskräckligt misslyckande till spel!!!!!
(Visserligen har jag sett sämre men jag trodde faktiskt att det här spelet skulle bli bra, ända tills jag testade det...)
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-19 15:37 ]
August 29, 2001
On 2001-10-16 18:42, Affix wrote:
On 2001-10-16 17:45, Tjoppen wrote:
OK, grafiken är kasst(diablo 1 kvalitet), men det är ganska originellt med magi, svärd OCH skjutvapen...man kan inte blanda Magi, svärd, skägg, höga hattar och...eeww SKJUTVAPEN, jisses
Nu snackar vi alltså inte miniguns, helautomatiska hagel bössor, laser gevär etc. utan typ flintkås pistoler, revolvrar och(den bästa) elefant bössor....
October 10, 2001
Tsk, tsk...
Kan du inte skriva ihop orden Tjoppen, hagel bössor -> hagelbössor, etc.
Aracnum är dåligt, så enkelt är det. Det var kanske inte något fel på idén egentligen men spelet blev kasst!
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-19 16:18 ]
August 29, 2001
On 2001-10-19 16:17, Quaero wrote:
Tsk, tsk...
Kan du inte skriva ihop orden Tjoppen, hagel bössor -> hagelbössor, etc.
Aracnum är dåligt, så enkelt är det. Det var kanske inte något fel på idén egentligen men spelet blev kasst!
Hade jag haft en bra dator skulle jag ha skrutit om den här.[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-19 16:18 ]
JAJA!!!....HAHA!!! DU HAR eN SKIT DATOR!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hagelbrakare...
1 Guest(s)