September 3, 2001
Jag installerade medal of honor, efter en ren windows xp installation. Sen laddade jag ner en patch.. nämligen 1.11 som kom för inte så länge sedan. men det funkade inte så jag testade ett registerhack som fanns i internet. (d där med att ändra namnet på en nyckel från 1.11.200 eller nåt till nåt liknande nummer)
aja...updaterade spelet men det gick inte att spela för att det hängde sig så fort jag försökte komma in.
Skulle avinstallera spelet men det gick inte! man kom in i nå meny där man kunde ta "modify" "repair" och "remove" men ingen av dom fungerar. man väljer en av dom.... tar nästa och efter en tiondels sekund står det "complete" o så kan man bara trycka på finish.
nu kan jag inte ta bort spelet för att kunna installera om den, inte ens om jag raderar allt som e relaterat till spelet i registret och i hårddisken!.
Finns det något trick för detta förutom att installera om windows xp?
December 22, 2001
hade exakt samma problem ..nästan för mej så floppa burken vid mohaa installationen när man ska byta cd 🙁 fick upp den menyn du med fick.. försökte mångt och mycket att fixa det .. (hade aldrig spelat spelet innan då så tror ni jag var pisst eller ?!)
efter all sorg hade lagt så i mörkets skepnad så fick jag formatera 🙁
men nu funkar det fint
[ Detta Inlägg ändrades av: Xander den 2002-03-28 11:57 ]
2 Guest(s)