July 13, 2001
Ähm, jag har ett problem: min Baldurs Gate 2, CD 3 har blivit repad så svårt att jag inte kan läsa vissa av filerna på den cd´n.
Eftersom det lär dröja ett bra tag att få den utbytt (om jag ens får det), så tänkte jag bränna en kopia av CD 3, med alla filer jag lyckats kopiera av cd´n plus de andra filerna om jag kan få tag på dom någon stans.
Problemet är bara att de ligger på runt 100 meg, och det är ju inte så lätt att skicka via e-mail direkt
*går ner på knäna och ber*
Jo, jag undrar om någon ängel har möjlighet att slänga upp dom filerna på en ftp (eller nåt), så att jag kan tanka ner dom. Heh, inte lite jag frågar efter, men har någon lust och möjlighet att hjälpa en person i nöd, så pleeeeeeaase
Dessutom är det ju inte piratkopiering eller nåt sånt det handlar om, det är ju bara några filer av ett spel jag redan har Om moderatorerna tycker annorlunda får de förstås radera det här meddelandet.
Det här är iaf filerna (på CD3, data-mappen):
AREA000C.bif
AREA000D.bif
AREA120B.bif
AREA1400.bif
AREA1600.bif
CD3CreAn.bif
MovHD0.bif
Nåja, jag har försökt iaf
December 22, 2000
On 2001-07-13 23:07, dadamdam wrote:
Ähm, jag har ett problem: min Baldurs Gate 2, CD 3 har blivit repad så svårt att jag inte kan läsa vissa av filerna på den cd´n.Eftersom det lär dröja ett bra tag att få den utbytt (om jag ens får det), så tänkte jag bränna en kopia av CD 3, med alla filer jag lyckats kopiera av cd´n plus de andra filerna om jag kan få tag på dom någon stans.
Problemet är bara att de ligger på runt 100 meg, och det är ju inte så lätt att skicka via e-mail direkt
*går ner på knäna och ber*
Jo, jag undrar om någon ängel har möjlighet att slänga upp dom filerna på en ftp (eller nåt), så att jag kan tanka ner dom. Heh, inte lite jag frågar efter, men har någon lust och möjlighet att hjälpa en person i nöd, så pleeeeeeaaseDessutom är det ju inte piratkopiering eller nåt sånt det handlar om, det är ju bara några filer av ett spel jag redan har Om moderatorerna tycker annorlunda får de förstås radera det här meddelandet.
Det här är iaf filerna (på CD3, data-mappen):
AREA000C.bif
AREA000D.bif
AREA120B.bif
AREA1400.bif
AREA1600.bif
CD3CreAn.bif
MovHD0.bifNåja, jag har försökt iaf
Jag är inte säker, men detta kan nog tolkas som WAREZ, och de är inte tillåtet i detta forum, bara så du vet i fortsättningen 😀
1 Guest(s)