July 25, 2001
Hehe det har hänt. banand från något för första gången i mitt liv. Nej andra ljög om min uppkoppling på DC med . Jag har blivit bannad på BRAKS CS servrar för att jag skjöt en kille i mitt lag de sista 10 sekunderna på banan. Ni vet att när det är lite tid kvar så pepprar alla på allt och alla. Jag hade oturen att ge igen på fel snubbe. Antagligen en Admin. Hur länge är man bannad då? Kom inte och säg -"för alltid" för då blir jag syyr. Det var ju en fin server som jag spenderat många timmar på.
July 25, 2001
Hum nu har jag snart varit bannad i en vecka. Hittat massa andra kula servrar. Tex Hidden i Sthlm. Men jag vill in på BRAK igen. Någon som har en hemsida eller som vet hur man kan kontakta någon av dem. Jag är ju ingen cheater så det kan väl inte vara så stora problem att släppa in en av de få som inte kör Aimbot.
August 8, 2001
Ja bannad kan man bli, ofta så släpper dom bannen efter ett tag.
Om det gäller cs, ha 2st cdkey, efter att den ena är bannad spela med den andra. Snacka med folket där inne och få din andra key unbannad.
Jag blev bannad från kisels csservers för ett tag sedan. Varför? jo jag spelade 1on1 med spirit (admin) en natt, jag kickade skiten ur honom och där kom bannen.
Efter att ha tjatat på andra admin unbannade dom mig, varpå jag spelade mot spirit igen, inte 1on1, utan med varsit lag. Jo gissa vad som händer, jag skuter honom med hs ett par omgångar. Jag blev bannad igen.
Så om ni kan, spela inte på kisel, bli bannad för "skill" är inte kul. 🙁
En sak ska vara klar, cheaters unbannas inte.
Man ska perbanna alla cheatare, 0tolerans.
June 27, 2001
vafan jag akn ju den bästa serven
det e ju kalrt att det e min!!!
ip: tino.bilder.nu:27016 och den har stats oxå så passa er stats på: http://tino.bilder.nu
September 2, 2001
Hehe
Samma sak hände mig när jag lirade på TAJT´s server, enligt en admin trodde han att jag dödade honom för att sedan sno hans mp5:a, lol.
Vart bannad i typ en vecka, då drog jag in på eras site och maila en annan admin som löste situationen.
Det är som sagt bäst om du mailar lr kontaktar någon admin på något sätt
July 16, 2001
Jepp sidan till BRAK servrarna är http://brak.grymma.st/
Eller så kan du gå in på #BRAK på Qnet.
Jag blev också bannad för TK (av misstag)
July 25, 2001
Suck det visade sig när jag var in på forumet åp BRAK att någon kört på mi nyckel. Troligtvis han som bannat mig. Hur fan fick han ytag på den. Min ligger i ett fodral på mitt skrivbord. Han var från Gävle han med. Måste fan snokat på en fest eller nåt. Jaja får väl tag på han tillslut. *Smock*
1 Guest(s)