March 5, 2002
OfflineYep, det kostar.
Varför det kan konkurrera? Tja, det finns väl fler xbox live-spelare än multiplayer-dudes hos de andra konsollerna? Kan ha fel. Men xbox live har ju funnits, och fungerat bra, sedan XBox 1, så de har väl kunnat bygga upp någon slags marknad. Sedan fungerar hela systemet med points, och ladda ner extrasaker till spel, ganska bra.
November 8, 2004
OfflineDå du tecknar SILVER så får du en månad gratis GOLD. Detta gäller per profil så att säga. Dvs då tiden gått ut så kan du skapa en ny profil och spela online med denne.
Jag vet dock inte hur många gånger man kan göra detta. Jag gjorde det tre stycken. Innan jag blev bannad på grund av andra saker.
Förövrigt är 49:- inte mycket för de möjligheter som man får. Men det kan iofs kännas lite om man samtidigt spelar ex något mmorpg.
Men bättre än lite PES online blir det inte:)
December 31, 2001
OfflineXbox Live Guld
Xbox Live Guld är det man ska ha om man vill kunna spela online. Xbox Live Guld kostar 69 SEK per månad, 199 SEK för tre månader och 599 SEK för ett helt år. Man kan betala antingen med kreditkort, eller med kontantkort man köper i vanlig butik. Med vissa spel får man en kod som ger en 48 timmars Xbox Live Guld. Till skillnad från Xbox behöver man inte använda kreditkort när man registrerar ett konto.
Xbox Live Silver
Xbox Live Silver får man automatiskt om man kopplar in sin Xbox 360 till internet. Xbox Live Silver är helt gratis och med det kan man bland annat använda Xbox Live Marketplace och skicka/ta emot meddelanden. Om man har ett silvermedlemskap kan man när man vill testa Xbox Live Guld i en månad, kostnadsfritt.
December 31, 2001
Offlinenvidiaamd wrote: jag har aldrig betalat för att spela på min xbox men ja ahr kört online då o då. silver är gratis allt som krävs är en hotamiladress med en ägare som rä över 18 år för att spela allt.
gå in i live menyn o leta lite runt där!
Du kan inte spela dina spel online via live om du bara har silver.
1 Guest(s)

Log In