November 27, 2003
February 26, 2002
Jag har en 360 sedan en längre tid och äger i dagsläget PGR3 och Ridge Racer 6 samt Madden 2006 och Perfect Dark Zero.
Jag har även tanakt ner de flesta demon för att se hur de gör sig grafikmässigt sett, Burnout ser ruskigt bra ut om man kör det i 1080i vilket jag gjorde även Fight Night och DOA ser bra ut, det verkar som om EA har fått snurr på grafiksidan ordentligt då deras spel är de som i mina ögon ser bäst ut. Call of Duty 2 har bäst ljud i min mening, det är så jäkla häftigt att man tror att det står tyskar inne på mitt dass och kastar granter mot mig...
November 27, 2003
September 3, 2001
skulle inte ghost recon advanced warfighter ha bra grafik?
Eller så kanske den bara var väldigt bra.
http://www.gamespot.com är rätt bra när du undrar om sånt iaf! 🙂
November 27, 2003
March 2, 2005
Tyrfing wrote: Många spel kräver att du ska minst köra i 60 annars funkar dom inte,
sen vill jag bara tillägga att The Outfit är det spelet jag klart haft roligast med till 360:n.
Hej du, ville bara fråga.. i the outfit, vad gör man på det seplet egentligen?? ja har fått bilden av att man alltid går runt med en granatkastare eller nåt sånt.. vad har man för vapen osv?
April 10, 2003
N1ko wrote: [quote=Tyrfing]Många spel kräver att du ska minst köra i 60 annars funkar dom inte,
sen vill jag bara tillägga att The Outfit är det spelet jag klart haft roligast med till 360:n.
Hej du, ville bara fråga.. i the outfit, vad gör man på det seplet egentligen?? ja har fått bilden av att man alltid går runt med en granatkastare eller nåt sånt.. vad har man för vapen osv?
Rekomenderar som Wojt sa att ladda hem demot då det är ett ganska specielt spel,
du har din avatar (tre att välja mellan dock samma archtyper för tyskar och amerikanare) som du spelar i 3:e person dock kan du sen köpa stationära maskingevär, kanoner, artieleri eld eller fordon du kan glida runt i och döda med. Sen har du 4 pers med dig i din grupp som du kan ge basic comands till.
Som sagt ett ganska specielt spel som bör testat, dock så lyser det upp i multi-player.
2 Guest(s)