February 19, 2003
ie 3.0 med fUnc e klart bäst för mig. men kan omöjligt säga det eftersom alla människor har olika former på händerna. Handlar endast om vilken mus som passar din hand bäst! (hehe inte den musen era små snuskhumrar :]) Sen så finns det ingen speciel mus som bara e "bäst för cs" i cs så blir man bra genom att spela mycket och med bra motstånd....har inte så mycket att göra med musmatta osv men om du ska köpa en musmatta så e fUnc klart bäst...
"u can´t download skills, skills u have to practise for"...lr nåt ^^
October 27, 2001
boomslanget tycker jag personligen är helt sjukt designad, det går att greppa den bra, om man håller den i luften, men om man ska använda den och släpa runt den på skrivbordet är det väldigt obekvämt.
Jag kör med mx500 och är jätte nöjd, den har tokbra respons på snabba ryckningar.
April 9, 2003
Tycker IE 3.0 och func1030 är en j*vligt skön kombination, musen är enkelt utformad med sköna knappar, glider väldans bra.
Har testat den gamla razer slangen och måste medge att det var något av det hemskaste jag gjort, stor, klumpig och otymplig. Låg helt fel i handen iaf min. Gillar inte ICemat, tycker inte om ljudet eller glidet. Everglide är inte heller så skön. :bok:
December 25, 2000
4fun wrote: [quote=Mathias]Alla optiska som inte laggar
IE 3
Dual optical
MX500
MX700
MX700 kommer lagga pga att den är trådlös! Sändaren händer inte mer!
Fogel70 wrote: Har du använt en MX700? Jag har aldrig märkt några problem med min MX700.
Nej du har inte märkt något eftersom du omöjligt kan märka något, MX700's trådlösa trafik går i 120 updates/sec, alltså samma som USB's updateringfreqvens. Vi skulle slippa sådana här myter, om folk som inte har en aning om vad dom snackar om (4fun) skulle vara tysta och låta dom som vet något uttala sig.
Pain wrote:
boomslanget tycker jag personligen är helt sjukt designad, det går att greppa den bra, om man håller den i luften, men om man ska använda den och släpa runt den på skrivbordet är det väldigt obekvämt.
Hur mycket har du använt en boomslang? Själv har jag en Boomslang 1000 jag tycker den är hur skön som helst.
October 27, 2001
Blue, ja, det går att ställa in knapparna till alla möjliga funktioner.
2st tumknappar (jag använder dem till secondary- och primaryweapon)
1st scrollwheel med knappfunktion (jag använder den till specialböös (kommer inte på namnet; iaf zoom, ljuddämpare m.m.))
sen finns det 1st knapp framför hjulet och 2 bakom, man kan t.ex. använda 2st av dem till att scrolla (upp/ned) och den sista sitter så lurigt så den använder man inte, i ren protest 😛
Musen är även utrustad med en höger respektive vänsterknapp som sitter.. ..under fingrarna .P
1 Guest(s)