March 2, 2002
IL2 Sturmovic serien är väl ansett som en av de bästa stridsflygssimulatorerna (WWII).
April 23, 2003
Flygspel är min specialitet 😀
Lock om tycker jag är supörbt men FS2004 i multi känns fetare, F-22 lightining e riktigt jädra kul! Sen kommer min favori Jetfighter Full Burn gammalt men det bästa jag har spelat, handlar om ett krig mella nryssar o amerikaner om en liten oljefläck!
May 11, 2003
Mina favoriter är onekligen Lock on och FS2004.
Båda har realism och bra svårighetsgrad (om man kör hard då..).
Man brukar säga att man antingen hatar eller så älskar man flygsimulatorer. Man får ju räkna med att studera lite innan man kan allt till skillnad från vissa fps-lir där det bara är att skjuta allt som rör sig.
June 17, 2002
Plexan wrote: Mina favoriter är onekligen Lock on och FS2004.
Man brukar säga att man antingen hatar eller så älskar man flygsimulatorer. Man får ju räkna med att studera lite innan man kan allt till skillnad från vissa fps-lir där det bara är att skjuta allt som rör sig.
Jo.. speciellt i FS.. så måste man studera en hel del flyteori innan man ger sig ut...=)
May 11, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Plexan]Mina favoriter är onekligen Lock on och FS2004.
Jo.. speciellt i FS.. så måste man studera en hel del flyteori innan man ger sig ut...=)
HEHE.. specielt i Lock on!!!
inte nog att du måste lära dig flyga som i FS utan du måste behärska radar och vapen ovanpå det!
1 Guest(s)