September 11, 2002
XaMMi wrote: Har inte spelat det själv, men Postal 2 ska ju vara riktigt sjukt. Kanske nått sånt du är ute efter?
ruski wrote: verkligt ska det oxå va
där försvinner ju dock postal 2.. har aldrig hört talat om nån person som brunnit och lyckats släcka elden genom att pissa upp i luften t.ex. 🙂
November 3, 2002
fet_loa wrote: [quote=XaMMi]Har inte spelat det själv, men Postal 2 ska ju vara riktigt sjukt. Kanske nått sånt du är ute efter?
ruski wrote: verkligt ska det oxå va
där försvinner ju dock postal 2.. har aldrig hört talat om nån person som brunnit och lyckats släcka elden genom att pissa upp i luften t.ex. 🙂
kanske bara brinner lite
April 25, 2003
February 23, 2003
jo men de har man ju klarat, längtar till call of duty
Alla tycker att SOF2 suger, fattar inte varför.
MP kan man ju vara upp till 50 pers lr nåt.
hur skönt som hellst o skuta nån, spcielt om man har shotgun o skuter av skallen, ahhh.
o postal 2 suger balle. jobbigt som fan e det att det börjar ladda hela tiden
ingen känsla i spelet hlr.
o cs e bra, men det e ju fan gammalt, men bra
October 27, 2001
Modden DesertCombat till BF1942 är riktigt bra också. Det kan man sitta länge med 🙂 Upp till 64st spelare i MP. Att se flygplanen, att höra hellikoptrarna, att bli jagad av en hel hjord av stridsvagnar...
Kort sagt; jag gillar BF 🙂
...och snart kommer Vietnam expansionen!
November 29, 2001
bloodman wrote: [quote=UndaC]enda raka är Medal Of Honor samt dess expansion
så j**la tunga spel att jag får krupp *andravärldskrigetfreak*
håller med medal of honor är ett vad de bästa.
postal2 är ju helt värdelöst, det är inte ens ett fps för mig,, bara gå och pissa på folk :bok:
jepp postal 2 är nog ett av de töntigaste spelen jag sett någonsin
blir så trött på den senare tidens "wow grabbar vi släpper all moral och så gör vi skithäftiga grejer typ folk som pissar och dödar djur"
kul i en halv sekund sen är det bara ypperligt barnsligt och förolämpande mot ens intelligens
kanske om man vore 12-13 bast hade man uppskattat det
November 29, 2001
ruski wrote: jo men de har man ju klarat, längtar till call of duty
Alla tycker att SOF2 suger, fattar inte varför.
MP kan man ju vara upp till 50 pers lr nåt.
hur skönt som hellst o skuta nån, spcielt om man har shotgun o skuter av skallen, ahhh.
o postal 2 suger balle. jobbigt som fan e det att det börjar ladda hela tiden
ingen känsla i spelet hlr.
o cs e bra, men det e ju fan gammalt, men bra
SOF2 suger pga kass karaktärsdesign, lam story, halvlam grafik (karaktärerna) samt kass bandesign
så average som det bara kan bli i mina ögon
1 Guest(s)