August 12, 2004
Kan inte riktigt fatta att du säger att det ej finns några bra spel till Xbox.. Kan inte riktigt se vad du grundar d på..
Kan rekomendera Pro evolution soccer 4 istället för fifa.. Är riktigt mkt roligare.. Inte minst i multiplayer..;)
Tkr även att topspin är riktigt skönt att lira multiplayer i..
October 6, 2003
dme wrote: Jo, det är svin skoj med 3 polare på en stor tv. Blir ju fight för fan.
dme wrote: Halo e fan det roligaste spelet jag har spelat på xbox. as roligt att bjuda hem kompisar och spela på stor tv.
Ja, och detta kan man göra med t.ex. James Bond: Goldeneye och Perfect Dark på Nintendo 64 också, och de är så sjukt mycket roligare.
Kan komma och tänka på ett bra spel som finns på Xbox, eller det var iallafall under utveckling. Och det var Fable.
October 6, 2003
dme wrote: BearznaiL: Om du nu inte tycker att det finns några bra titlar till Xbox tycker jag du kan skippa att kommentera att det enligt dig inte finns några bra spel när tråden handlade om att säga sitt favoritspel.
Förvisso, men eftersom att jag hatar Xbox så kan jag inte låta bli. Om alla spelade Nintendo så skulle världen bli en bättre plats.
April 10, 2003
BearznaiL wrote: [quote=dme]BearznaiL: Om du nu inte tycker att det finns några bra titlar till Xbox tycker jag du kan skippa att kommentera att det enligt dig inte finns några bra spel när tråden handlade om att säga sitt favoritspel.
Förvisso, men eftersom att jag hatar Xbox så kan jag inte låta bli. Om alla spelade Nintendo så skulle världen bli en bättre plats.
Måste hålla med om att Nitendo har dom bästa fyllespelen.
August 12, 2004
Nintendo har haft många fina spel för multiplayer.. Men på senare tid så har ju Xboxet tagit över, troligen för att d finns många trevliga spel o spelens utséende 😉
Blir nog bäst om alla håller sig till Xboxspel i denna tråden..
Tkr att Crash Nitro Cart verkar riktigt roligt.. http://www.xbox-se.com/recensi.....asp?id=297
1 Guest(s)