March 4, 2002
Själv tycker jag:
Toonstruck - det mest undervärderade spelet som någonsin gjorts. Virgin Interactives stolthet, ett spel som alla måste ha spelat. Gillar du äventyrsspel så är detta ett måste. Sjuk tecknad humor. ETT MÅSTE!.
Half-Life - Hm, det bästa FPS spelet som någonsin gjorts. Behöver jag säga nåt mer?.
Sam and Max: Hit the road - Ännu ett bra äventyrsspel. Ett heligt pixeläventyr, en uppföljare är på väg, håll utkik efter Sam and Max: Freelance Police.
Grim Fandango - ett annat äventyrsspel som måste ha spelats, ett spel från Lucasarts guldålder.
Day of the Tentacle - Ännu ett underbar äventyrsspel, sjukt rolig humor. Ett måste för alla som gillar äventyrsspel 🙂 som går ut på att rädda världen från den ondskefulla Lila Tentackeln :).
Sen finnns det jättemånga andra bra spel. Men det här spelen måste alla ha spelat för att få kalla sig Tv-spel's freak eller vilket ord man nu väljer!.
June 3, 2001
Lukascool wrote: Själv tycker jag:
Grim Fandango - ett annat äventyrsspel som måste ha spelats, ett spel från Lucasarts guldålder.
Håller med.
Har kört igenom det 3-4 gånger. 😀
GT Racing 2002 - Modd till F1 2002 och sägs vara det närmaste man kan komma en racingsimulator idag (för hemmabruk då).
Harpan - Windowsspel.
Viper Racing - Har aldrig kört ett bilspel så länge och så ofta.
February 11, 2001
October 28, 2002
Mathias...har jag missat något med Freelancer eller är det bara jag som är less efter 2h !? alla uppdrag är jue samma... : åk dit och döda han. trist...
Bland mina favoriter utan någon som helst ordning:
Transport Tycoon, LBA2, C&C, CS, ThemePark, SimTower, Stunts, "Tennis som fanns på compaq datorn (486) i klassrummet när jag gick i 2:an", GTA 1, 3 och VC, BF1942
2 Guest(s)