May 8, 2003
JonaS wrote: 1. Fallout 2
2. Fallout 3
3. Quake 2ska ni ha och göra i ett par dar prova fallout kan kännas anigen segt i början men kommer man in i spelen är man fast. 2an tar ca 1vecka o klara, om man lirar väldigt mycket... 3an ca lika länge
Err.. vet du nåt som inte jag vet? Fallout 3 finns inte och är enligt interplay inte ens planerat. Du menar kanske "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel?"
Tyckte Fallout 2 var grymt schysst, och hade gärna sett en 3:a.. men det verkar inte finnas någon i sikte.
Fallout Tactics gillade jag inte alls.
Min lista då:
1) HL/CS
2) Full Throttle
3) Grim Fandango
4) Syndicate (det gaaaamla, inte Syndicate Wars)
5) Doom II
May 22, 2001
May 23, 2002
Gueno wrote: [quote=Lukascool] Viper Racing - Har aldrig kört ett bilspel så länge och så ofta.
Det är ruskigt kul. Satan va man kan åka på bredden där 😀 Annars tycker jag Age of Empires spelen är ruskigt roliga. Age of Mythology hade den bästa kampanjen som någonsin gjorts i ett rts, dock lite kort. Längtar efter en uppföljare...
December 17, 2002
Bästa spelet skiljer ju sig lite från nu och då.
Mina bästa spel förr var nog DOOM (konsol) och Street Fighter II. Även Castlevania o megaman var superbra. (har ni missat dem så har ni missat för mycket).
Nuförtiden är det nog StarCraft, kampanjen i WarCraft Sagan och Age of Wonders spelen.
June 23, 2002
Live for speed det ända spelet som gäller nu ;). Testa det ruskigt ballt demo finns på http://www.liveforspeed.com, sen så lira det med några polare osv ruskigt kul 😀
January 14, 2002
ando wrote: [quote=Quarzi]1. Midnight Club 2
Hur kan du tycka det är bra?? Helt väderlöst, tröttnade efter 5 min. Känslan är väderlös och hela spelet är mest fjantigt.
Usch fy och blä på det spelet...
Du är den första som jag ens hört klaga på det spelet faktiskt... dock så kommer jag inte säga att det är fel att tycka det / alla får ju tycka som dom vill, och jag tycker det är skitbra
January 6, 2003
Quarzi wrote: [quote=ando][quote=Quarzi]1. Midnight Club 2
Hur kan du tycka det är bra?? Helt väderlöst, tröttnade efter 5 min. Känslan är väderlös och hela spelet är mest fjantigt.
Usch fy och blä på det spelet...
Du är den första som jag ens hört klaga på det spelet faktiskt... dock så kommer jag inte säga att det är fel att tycka det / alla får ju tycka som dom vill, och jag tycker det är skitbra
Okej, vad är det som är bra?
Visst kan hålla med om att det var lite häftigt, men spelet är ju overkligt.
Man flyger och gör omöjliga hopp, bilen går ju aldrig sönder heller. Och man kan häva sladdar som är totalt omöjliga i verkligheten. Fast jag tycker att bilspel ska vara realistiska, därför jag bara spelar bilspel som GTR2002.
1 Guest(s)